امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«راه ناتمام» افتخاری ماندگار برای مردم زنجان

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۲- ۱۷:۴۹

حضور ظفرمندانه رزمندگان اعزامی استان زنجان در عملیات های متعددی مانند ثامن الائمه، شکست حصر آبادان، خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای4 و کربلای 5 و ایفای نقش پرافتخار خط شکنی در عملیات های آبی- خاکی، سوژه تولید مستند تلویزیونی «راه ناتمام» در صدا و سیمای زنجان شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهر زنجان در حالی به عنوان خطه دریادلان خط شکن بر تارک پر افتخار تاریخ ایران اسلامی می درخشد که این استان با وجود نداشتن دریا یا همجواری با سواحل و رودخانه‌های قابل کشتیرانی، مردان بزرگی را در دامن خود پرورانده که به خاطر خلق حماسه ای بی نظیر، از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شهر غواصان خط شکن مفتخر شده است.

مستند تلویزیونی «راه ناتمام» ضمن بررسی میدانی نقش رزمندگان و غواصان استان زنجان در پنج عملیات و الفجر 8، بدر، خیبر و کربلای 4 و 5 به بازسازی بخش هایی از این عملیات های پیروزمندانه می‌پردازد. بیان تاریخ شفاهی روزهای پر التهاب دفاع مقدس از زبان فرماندهان آن دوران و پرداختن به رشادت ها و جانفشانی‌های رزمندگان زنجانی از ویژگی‌های این مستند است.

«راه ناتمام» در 13 قسمت 35 دقیقه ای به تهیه کنندگی حمیدرضا اسماعیلی و تصویربرداری تقی سپهری با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای هفته دفاع مقدس تولید می‌شود.

تصویر برداری این مستند تلویزیونی هم اکنون در بخش هایی از استان خوزستان ادامه دارد.

امتیاز شما