امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تدارک ویژه شبکه سه سیما برای پوشش مسابقات المپیک توکیو

مشاهده ۴۷۴
۱۴۰۰/۰۴/۲۳- ۰۸:۵۴

شبکه سه سیما برای پوشش مسابقات المپیک 2020 به عنوان مهمترین رویداد ورزشی جهان و حضور ارزشمند ورزشکاران ایرانی ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۰» را از جمعه اول مرداد روانه آنتن می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه شامل بخش های مختلف و متنوعی از جمله مستندهای موضوعی، گزارش های تصویری از اردوی تیم ها و ورزشکاران اعزامی‌کشورمان به المپیک وحاشیه‌های دیدنی آن، موشن گرافیک و دعوت از مهمانان مرتبط با هر مسابقه می‌شود که به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی روی آنتن شبکه سه می رود.

برای اجرای این برنامه تلفیقی از مجریان باتجربه و جوان شبکه سه سیما از جمله پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، سیدمصطفی حسینی، بهنام مهدیزاده در تهران و جواد خیابانی، شهاب قاسمی در توکیو در نظرگرفته شده اند.

ضمن این که گزارش مسابقات کشتی آزاد و فرنگی را هادی عامل گزارشگر شناخته شده کشتی کشورمان مستقیما از سالن محل برگزاری مسابقه در توکیو عهده دار شده است.

روال پخش برنامه المپیک ۲۰۲۰ به این شکل است که همزمان با شروع این مسابقات روزانه از حدود ساعت 4:30 صبح به وقت تهران تمامی مسابقات ورزشکاران و تیم های اعزامی‌کشورمان به طور کامل به صورت زنده پخش خواهد شد و این روند تا پایان رقابت های روز یعنی تاحدود ساعت ۱۷ ادامه می یابد. همچنین در ساعات انتهایی شب حدود ساعت 23:30 یک برنامه حدود ۱۰۰ دقیقه ای با بخش های مختلف و جذاب شامل آیتم های زیبای تولیدی، گزارش های مختلف و مرتبط، رویدادهای مهم روزانه، همراه با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف پخش خواهد شد. همچنین هر شب و به طور مستمر در این برنامه ارتباط مستقیم تصویری با دفتر توکیو برقرار شده و آخرین گزارش ها و تصاویر زیبای رقابت ها حاصل کار گروه اعزامی‌به المپیک ارائه می‌شود.

طراحی و اجرای دکور برنامه «المپیک ۲۰۲۰» را پیمان قانع در استودیو ۱۱ ساختمان تولید جام جم برعهده داشته است که با بهره گیری از فناوری‌های روز طاحی شده است.

همچنین در این برنامه موسیقی‌های اختصاصی که هنرمندانی همچون حجت اشرف زاده منحصرا برای استفاده در المپیک ۲۰۲۰ تولید و اجرا کرده اند به همراه نماهنگهای متنوع تقدیم بینندگان می‌شود.

اولین قسمت این برنامه روز جمعه اول مردادماه همزمان با آغاز المپیک و مراسم افتتاحیه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

امتیاز شما