امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
لمبیت اوپیک با توجه به نشانه‌ها نتیجه‌گیری می‌کند؛
لمبیت اوپیک با توجه به نشانه‌ها نتیجه‌گیری می‌کند؛

زیرساخت های آمریکا مثل عقل بایدن رو به زوال است

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۰/۰۴/۲۳- ۱۵:۱۹
تعداد بازدید:227

برنامه «گربه‌ها و سگ ها»(Dogs&Cats) شبکه پرس تی وی موضوع زیرساخت‌های آمریکا را به عنوان به اصطلاح یک ابرقدرت جهان بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «گربه‌ها و سگ‌ها» در برنامه این هفته خود به بهانه توئیت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، وضعیت زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه انرژی را به زبان طنز مورد نقد و بررسی قرار داده است. اخیراً نانسی پلوسی در توییتی از وضعیت زیرساخت‌های آمریکا ابراز نگرانی کرده و گفته جاده‌ها، پل‌ها و شبکه آب ما رو به زوال است.
لمبیت اوپیک مجری برنامه با اعلام غافلگیری از این توئیت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یادآور می‌شود که تا به حال خیال می‌کرده که فقط عقل جو بایدن رو به زوال است اما حالا می‌بیند که اصلاً کل ایالات متحده نیاز به بازسازی دارد.
اوپیک در ادامه به چند نمونه از اوضاع وخیم زیرساختی در آمریکا اشاره می‌کند، از جمله قطعی‌های مکرر برق در ۵۰ ایالات آمریکا که علاوه بر فساد مواد غذایی و کشاورزی در انبارها، جان دادن بیش از ۲۰۰ نفر از شدت گرما را به دنبال داشته است.
برنامه «گربه‌ها و سگ ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.

امتیاز شما