امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه ملی و توجه به موضوعات جوانان: ازدواج و رشد جمعیت جوان

مشاهده ۱۹۳
۱۴۰۰/۰۴/۲۶- ۱۱:۱۳

اداره کل آمار و توسعه فناوری اطلاعات آمار عملکرد معاونت های برنامه ساز رسانه ملی را در سه ماهه نخست امسال با موضوعاتی در زمینه ازدواج و رشد جمعیت جوان کشور ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، براساس اطلاعات گردآوری‌شده، عملکرد معاونت های برنامه‌ساز سازمان با موضوع «ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار» در سه ماهه نخست سال 1400 به میزان 652:29 ساعت ‌است. از این میزان شبکه‌های سراسری رادیویی177:05ساعت، شبکه‌های سراسری تلویزیونی150:35 ساعت، شبکه‌های شبکه استانی رادیویی 54:56 ساعت،  شبکه‌های شبکه استانی تلویزیونی 262:51 ساعت، بخش‌های خبری رادیویی2:07 ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی  4:55  در پرداختن به این موضوع سهیم بوده اند.

از شبکه‌های رادیویی سراسری «رادیو نمایش» با 69:25 ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکه‌ سه» با 33:57 ساعت، از شبکه‌های رادیویی استانی «شبکه‌ رادیویی مرکز آبادان» با 19:03 ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی استانی «شبکه تلویزیونی مرکز خوزستان» با 24:04 ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته اند.

رشد جمعیت جوان، پویا و بالنده

بنا بر این گزارش موضوع «رشد جمعیت جوان، پویا و بالنده» نیز در سه ماهه نخست سال 1400 به میزان 1319:58 ساعت از انتن شبکه‌های متعدد رسانه ملی سهم داشته است که سهم شبکه‌های سراسری رادیویی 415:34 ساعت، شبکه‌های سراسری تلویزیونی 198:30 ساعت، شبکه‌های  استانی رادیویی  62:25 ساعت، شبکه‌های  استانی تلویزیونی 537:44 ساعت، بخش‌های خبری رادیویی 20:58 ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی84:47 ساعت بوده است.

از شبکه‌های رادیویی سراسری «رادیو گفت‎وگو» با 63:58 ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکه  سلامت» با 48:24 ساعت، از شبکه‌های رادیویی استانی «شبکه رادیویی تهران» با 39:15 ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی استانی «شبکه تلویزیونی مرکز خراسان‌رضوی» با 39:39  ساعت بیشترین ساعت پخش را به این موضوع اختصاص داده اند.

 

امتیاز شما