امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

حماسه سازان مرصاد در مستند رادیویی «نبرد تنگه چهار زبر»

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۷- ۱۹:۲۱

نقش رزمندگان کفر ستیز استان سمنان در عملیات مرصاد و نابودی گروهک منافقین در مستند رادیویی «نبرد تنگه چهار زبر» بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مستند رادیویی که مهران مجید پناه آن را گزارش و تهیه کرده است، نقش مهم و بی بدیل رزمندگان تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مقابله و زمین گیر کردن منافقین کوردل در عملیات غرور آفرین مرصاد واکاوی شده است. همچنین تعدادی از رزمندگان تیپ قائم آل محمد (عج) که در آن عملیات حضور داشتند به بیان خاطراتی از پایمردی و حماسه آفرینی فرزندان استان سمنان در سد راه منافقین در اولین ساعات ورودشان به منطقه چهار زبر و تار و مار کردن آنها می‌پردازند.

نقش رزمندگان تیپ قائم (عج) استان سمنان در عملیات غرورآفرین مرصاد به گونه ای بود که رهبر معظم انقلاب در سفرشان به استان سمنان در سال 85 فرمودند: شنیدم که نقش تیپ قائم در عملیات مرصاد آنچنان بود که اگر نبود، دشمن ممکن بود تا کرمانشاه پیش بیاید، آنکه ایستاد تیپ قائم بود.

 مستند «نبرد تنگه چهار زبر» در گروه بسیج صدا و سیمای سمنان تهیه شده است که در پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد از صدای استانی سمنان پخش خواهد شد.

 

 

امتیاز شما