امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن عید بزرگ بندگی در شبکه جهان بین

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۰/۰۴/۲۸- ۰۸:۳۱

صدا و سیمای شبکه جهان بین به مناسبت عید سعید قربان و جشن تقرب عاشقان الهی، با تولید و پخش برنامه‌های مختلف مخاطبانش را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عید سعید قربان مصادف با روز دهم ذی الحجه، یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است، به همین مناسبت صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف، این روز را ارج می نهد.

معاونت سیما با پخش ویژه برنامه «عید لبیک» در روز چهارشنبه از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه، عید ایثار و احسان را گرامی می دارد. گفت و گوی کارشناسی ویژه عید قربان و فلسفه قربانی، حضور هنرمندان، خوانندگان استانی، کادر درمان، گروه تواشیح، گزارش های مردمی، موسیقی و تصویر از بخش های متنوع این برنامه هستند که به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی و اجرای ابوالفضل هادی پور و مینا حیدری از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

معاونت صدا با ویژه برنامه «مشق عشق» به تهیه کنندگی لیلا بابایی، گویندگی شهلا جمشیدیان، نویسندگی کبری حیدری و گزارشگری مجید عالی پور از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه،  به جشن و سرور پر شکوه ترین عید اخلاص، عشق و بندگی می‌پردازد. گزارش های مردمی، پخش قسمت های کوتاهی از فیلم ابراهیم خلیل الله، بسته‌های صوتی، آشنایی با اعمال روز عید قربان، عید قربان در فرهنگ چهارمحال وبختیاری از زبان کارشناسان، شعر، ترانه و موسیقی، پیامک و تلفن از بخش های مختلف «مشق عشق» است که تقدیم شنوندگان خواهد شد.

معاونت خبر با تولید سه گزارش ویژه عید قربان و رعایت نکات بهداشتی در این روز، 10 گزارش مناسبتی از نقاط مختلف استان و پخش در دو بخش خبری رادیویی و سه بخش خبری تلویزیونی، عید مهربانی و ایمان را جشن می‌گیرد.

معاونت فضای مجازی هم با تولید ویدیوکست، موشن گرافیک، پوستر و عکس نوشت، گزارش و انتشار در بسترهای مختلف، از برکات این روز می‌گوید.

امتیاز شما