امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای فارس به مناسبت عید سعید قربان

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۸- ۱۵:۰۴

صداوسیمای فارس به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای فارس به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده است.

سیمای فارس با ویژه برنامه «عید تا عید» به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عیدغدیر از سه شنبه 29 تیرماه هر شب ساعت 22 با بخش های متنوع، شاد و جذاب بینندگان شبکه فارس را همراهی می‌کند. علیرضا باغبانمنش افزود: برنامه‌های روزانه «صبح پارسی» و «کاشانه مهر» سیما فارس هم به طور ویژه به عید سعید قربان می‌پردازند.

رادیو فارس علاوه بر پرداختن به موضوع عید قربان در برنامه‌های روزانه خود با دو ویژه برنامه زنده «نارنجستان» و «پسین دلگشا» مهمان خانه‌های شنوندگان است.برنامه «نارنجستان» ساعت 9 تا 11 و برنامه «پسین دلگشا» ساعت 18 تا 19 چهارشنبه 30 تیرماه لحظات شادی را برای مخاطبان رادیو فارس به ارمغان می آورد.

فضای مجازی شبکه فارس با راه اندازی صفحه ویژه عید سعید قربان در سایت صداوسیمای فارس مخاطبان را در این عید فرخنده همراهی می‌کند.

تقطیع و انتشار برنامه‌های عیدانه سیمای مرکز فارس، موشن گرافی و تولید پوستر و عکس نوشته‌ها با موضوع اعیاد پیش رو از دیگر اقدامات فضای مجازی شبکه فارس است.به مناسبت عید سعید قربان در بخش های خبری شبکه فارس پخش نماز عید قربان از شهرستان‌های مختلف استان ، گزارش هایی در خصوص ذبح بهداشتی دام از مراکزمجاز ، گزارش های مردمی در خصوص این عید و گزارش های مناسبتی برای تبیین عید سعید قربان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

امتیاز شما