امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان شبکه دنا
ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان شبکه دنا

بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر در شبکه استانی کهگلویه و بویراحمد

مشاهده ۳۵۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۹- ۱۱:۴۰
تعداد بازدید:350

صداوسیمای مرکز گهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا، با ویژه برنامه «عیدانه» به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عیدغدیر از سه شنبه 29 تیرماه به مدت 90 دقیقه از ساعت21 تا 22:30 با بخش های متنوع، شاد و جذاب با بینندگان همراه می‌شود. پخش سرود با حضور خواندگان موسیقی محلی، هنرمندان، بازیگران، آیتم های نمایش طنز از بخش های این برنامه است.برنامه‌های روزانه «صبح دنا» و «بهون مهر»  هم به طور ویژه به عید سعید قربان می‌پردازند.

صدای شبکه استانی دنا علاوه بر پرداختن به موضوع عید قربان در برنامه‌های روزانه خود با ویژه برنامه زنده «مژده رحمت» مهمان خانه‌های شنوندگان است. برنامه ساعت 9 تا10 و30 دقیقه لحظات شادی را برای مخاطبان رادیو دنا به ارمغان می آورد.

فضای مجازی شبکه دنا با راه اندازی صفحه ویژه عید سعید قربان در سایت صداوسیمای مرکز  مخاطبان را در این عید فرخنده همراهی می‌کند. موشن گرافی و تولید پوستر و عکس نوشته‌ها با موضوع اعیاد پیش رو از دیگر اقدامات فضای مجازی است.

معاونت خبر مرکز هم تهیه خبر و گزارش  از شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری دعای عرفه و نمازعیدقربان، گزارش هایی در خصوص ذبح بهداشتی دام از مراکزمجاز، گزارش های مردمی در خصوص این عید و گزارش های مناسبتی برای تبیین عید سعید قربان در دستور کار دارد.

امتیاز شما