امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقبال رادیو قم از عید قربان

مشاهده ۲۷۴
۱۴۰۰/۰۴/۲۹- ۱۳:۴۱

رادیو قم با برنامه‌های «عارفانه» و «قربانگاه عشق» عید قربان را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با عید سعید قربان و روز عرفه و آغاز دهه ولایت، رادیو قم با دو برنامه به استقبال این ایام می‌رود.

سه شنبه مصادف با روز عرفه ویژه برنامه زنده «عارفانه» از ساعت 17 تا 20 روی آنتن رادیو قم میرود. در این برنامه مراسم دعای عرفه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت زنده پخش می‌شود.

در روز عید سعید قربان نیز ویژه برنامه «قربانگاه عشق» در دو بخش صبح و عصر تقدیم شنوندگان رادیو قم می‌شود. در بخش صبح این برنامه به تهیه کنندگی ناصر هاشمی، گویندگی علیرضا مهدی زاده، نویسندگی منیره ماشااللهی، گزارشگری شهاب الدین اشرفی و دستیاری مریم السادات صدرپور از ساعت 10 تا 12 روی آنتن می‌رود. این برنامه در بخش عصرگاهی نیز از ساعت 17 تا 19 به تهیه کنندگی محمد باقری معین، گویندگی امیر حسین یاوری، نویسندگی زبیده جعفری، گزارشگری قائم خانی و دستیاری حسن نوروز زاده پخش خواهد شد. آداب و رسوم مردم استان در عید قربان، بیان فلسفه عید سعید قربان، بررسی اعمال روز عید سعید قربان، ترویج سنت حسنه قربانی کردن و توجه به سنت حسنه کمک به نیازمندان در این روز عزیزاز موضوعات این ویژه برنامه است.

امتیاز شما