امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آغاز تولید مسابقه بزرگ و غرورآفرین «رزم آوران» در شبکه تلویزیونی سهند

مشاهده ۲۵۲
۱۴۰۰/۰۵/۰۲- ۱۰:۴۶

مسابقه فرهنگی - رزمی «رزم آوران» با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در تیپ مکانیزه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ در شهرستان شبستر کلید زده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز در آیینی که به این منظور برگزار شد، با بیان اهمیت تولید چنین برنامه‌هایی، نقش اینگونه رزمایش‌ها را در روزهای سخت و بحران، بسیار مهم و مؤثر خواند و افزود: در پادگان‌ها و مراکز نظامی وقتی جنگ هم نیست، نیروهای مسلح باید با انجام آموزش‌ها و رزمایش‌های لازم آمادگی خودشان را حفظ کنند.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی هم با تقدیر از ابتکار صدا و سیما و تیپ مکانیزه امام زمان (عج) در تولید این مسابقه فرهنگی-رزمی‌گفت: این مسابقه در کنار آمادگی نیروهای نظامی استان می تواند در انتقال روحیه توانمندی، آماده باش و روحیه دفاع از کشور و میهن اسلامی‌ به جامعه مفید و موثر باشد.

در ادامه مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی به تعامل سازنده رسانه ملی با بخش‌های مختلف نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و وزارت دفاع و رابطه جهادی آنها اشاره کرد و گفت: در این مسابقه همه تیراندازی‌ها در تمام مراحل با سلاح جنگی و واقعی است و هدف اصلی ما در تولید این مجموعه، نشان دادن توانمندی‌های رزمی، دفاعی و تجهیزاتی نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. صفری تقویت حس غرور ملی، احساس آرامش و امنیت در مردم عزیز کشور را از دیگر اهداف تولید این برنامه برشمرد و افزود: کار تولید این مسابقه که قرار است در هفته دفاع مقدس در کنداکتور پخش شبکه سهند قرار گیرد با 13 دوربین و دو هلی شات در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از امروز آغاز می‌شود و همه عوامل مقابل دوربین و پشت صحنه این برنامه از عوامل بومی استان آذربایجان شرقی هستند.

محمدمهدی رحمتی، رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما هم گفت: سعی می‌کنیم از طرح این مسابقه و ظرفیت و تجربه آن در سایر مراکز صدا و سیما در کشور استفاده کنیم و دوستان به عنوان چهره‌های برگزیده ملی بتوانند توانمندی و فعالیت های این چنینی را در سطح کشور توسعه بدهند.

سردار محمدی، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیز تولید این مجموعه مستند را فرصتی برای افزایش توان و آمادگی نیروهای مسلح دانست و گفت: آمادگی برای دفاع از کشور، اصلی‌ترین مأموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و ما در این مسابقه سعی می‌کنیم آمادگی سخت افزاری، نرم افزاری و آمادگی‌های نظامی و تسلیحاتی خود را در صیانت از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دهیم .

تصاویر

امتیاز شما