امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

هم افزایی رسانه استانی و دادستانی استان فارس برای پیشگیری از وقوع جرم

مشاهده ۲۲۱
۱۴۰۰/۰۵/۰۳- ۰۸:۵۰

مدیرکل و معاونان صداوسیمای فارس با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برای همکاری بیشتر این دو مجموعه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار با بیان اینکه استفاده هوشمندانه از ظرفیت رسانه در تقلیل مشکلات حقوقی و قضایی مردم موثر است گفت : دادستانی مرکز استان می تواند با بهره مندی از ظرفیت صداوسیما در حوزه‌های مختلف و در قالب های مختلف برنامه سازی موجب ارتقای آگاهی مردم در مباحث حقوقی و کاهش پرونده‌های قضایی شود.

سهرابی با اعلام آمادگی صداوسیمای فارس برای تولید و پخش برنامه‌های مشاوره ایی و آموزشی افزود: اطلاع مردم از مسائل مختلف مرتبط با دستگاه قضا و آشنایی مخاطبان با چگونگی برخورد با مسائل به نحوی که در عین پرداختن به ملاحظات ضوابط و قوانین هم رعایت شود موجب آرامش بیش از پیش می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس هم در این دیدار با قدردانی از تلاش های صداوسیمای فارس در همراهی با مجموعه قضایی استان گفت: در امور فرهنگی و اجتماعی، صداوسیما نقش بی بدیلی دارد و خوشبختانه مردم استان اقبال خوبی نسبت به برنامه‌های صداوسیمای فارس دارند.

سید مصطفی بحرینی افزود : مقابله صداوسیما با هجمه‌های رسانه‌های معاند و بیگانه در شرایط نابرابر از نظر امکانات و تجهیزات قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه صداوسیمای فارس به عنوان یک ابزار اثرگذار در مسائل اجتماعی و فرهنگی توفیقات خوبی داشته و موجب کاهش جرایم در استان شده است افزود: گسترش همکاری‌های صداوسیمای فارس و دادستانی مرکز استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، آرامش در جامعه را به ارمغان می آورد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: اغلب کلاهبرداری‌ها در فضای واقعی و مجازی ناشی از بی اطلاعی و نا آگاهی مردم است که صداوسیما می تواند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کند.

سیدمصطفی بحرینی افزود: نیاز است معضلات فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه از جمله جرایم خشن، احساس ناامنی و آسیب های اجتماعی در برنامه‌های صداوسیما بیش  از گذشته دنبال شود و موفقیت مجموعه قضایی استان در برطرف کردن این معضلات با همکاری صداوسیما میسر است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان صداوسیمای فارس در پیگیری حقوق مردم، حمایت قاطع، جدی و ویژه دادستانی مرکز استان را از اقدامات مردمی نیروهای پرتلاش صداوسیمای فارس اعلام کرد.

 

 

 

 

امتیاز شما