امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو صبا در آستانه عید غدیر خم

مشاهده ۱۶۶
۱۴۰۰/۰۵/۰۴- ۱۱:۴۳

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، شبکه رادیویی صبا برنامه‌های متنوع برای این مناسبت در نظر گرفته است که از آغاز دهه ولایت و امامت راهی آنتن صبا می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آستانه عید سعید غدیر خم این شبکه رادیویی برنامه‌های متنوعی را با عنوان‌های «عصر غدیر»، «میزبان»، «زیرچتر لبخند» و «شاد باش» تهیه و تدارک دیده است.
«عصر غدیر» عنوان ‌برنامه زنده عصرگاهی است که ویژه دهه ولایت و امامت طراحی شده و با توجه به نامگذاری این روز «عصرغدیر» به صورت زنده در فضایی شاد به موضوعات اجتماعی مربوط به پیام غدیرو دهه ولایت وامامت می‌پردازد.
این برنامه هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ با اجرای مهدی پر و لاله جلال آبادی راهی آنتن صبا می‌شود.
ویژه برنامه «زیر چتر لبخند» که با اجرای سهیل غلامرضا پور و علی نظری از کمدینهای خوب کشور دردهه ولایت وامامت هر شب ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت راهی آنتن صبا میشود. در این برنامه مسابقاتی بر پایه طنز و سرگرمی طراحی شده است که برای مخاطبان بسیار جذاب و پرهیجان است.
البته با توجه به استقبال مخاطبان از برنامه «زیر چتر لبخند» به عنوان ویژه برنامه دهه ولایت و کرامت رادیو صبا ، پخش این ویژه برنامه تا پایان ذی الحجه ادامه خواهد داشت .
«میزبان» ویژه برنامه دیگر دهه ولایت و امامت است که هر روز ساعت ۱۵:۳۰ در هر برنامه مریم خادمپور میزبان یکی از خیرین خوب کشورمان است، که به عشق امیر المومنین (ع) فعالیت می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر از رادیو صبا پخش می‌شود.
«شادباش» عنوان ویژه برنامه روز عید غدیرخم این شبکه رادیویی است که با بخش ها متنوع درروزعید غدیرخم از ساعت ۱۰ صبح با حضور هنرمندان خوب کشورمان در عرضه موسیقی و بازیگری همراه مخاطبان این روز برزگ را جشن می‌گیرد. این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر وبا اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری راهی آنتن می‌شود.
در این روزها رادیو صبا در سایر برنامه‌های روتین شبکه نیزبه گرامیداشت دهه ولایت و امامت می‌پردازد.
برنامه زنده «صبح صبا» با انتخاب موضوع در مورد هدیه دادن و عرض شاد باش و تبریک از رادیو صبا پخش می‌شود.
«صبح صبا» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و گویندگی مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر روانه آنتن می‌شود.
برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» در این ایام، تبیین منش مولی الموحدین حضرت علی (ع) را محور برنامه‌های خود قرار داده است. این برنامه هر روز ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی ساریا چهری و اجرای مهسا حق پناه روانه آنتن صبا می‌شود.
برنامه موسیقی محور «صباهنگ» با اضافه کردن بخش ویژه "نوای غدیر" به پخش موسیقی و ترانه‌های ویژه ایام غدیرخم در فضایی شاد و پرنشاط می‌پردازد.
این برنامه به تهیه کنندگی رضا عزتی ازشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.
این شبکه رادیویی به مناسبت دهه ولایت وامامت در فضای مجازی نیز با راه اندازی پویش هدیه ای به رسم علی (ع) به گرامیداشت ایام ولایت و امامت می‌پردازد.

امتیاز شما