امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«قربان شما از غدیر» ویژه برنامه دهه ولایت از رادیو تهران

مشاهده ۱۲۲
۱۴۰۰/۰۵/۰۴- ۱۲:۰۸

ویژه برنامه «قربان شما از غدیر» از رادیو تهران ویژه دهه امامت و ولایت به موضوعات مختلفی پیرامون عید قربان و غدیر، خطبه غدیر، ولایت و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا صفری، تهیه کننده ویژه برنامه دهه ولایت از رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه«قربان شما از غدیر» به مناسبت دهه ولایت هر روز ساعت 15 از گروه اخلاق و زندگی شهروندی روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

به گفته این تهیه کننده، ویژه برنامه دهه ولایت در قالب ترکیبی تهیه و پخش می‌شود و به موضوعات مختلفی پیرامون عید قربان و غدیر، خطبه غدیر، ولایت و ... می‌پردازد.

بخش هایی از این ویژه برنامه پیرامون ولایت امیرالمومنین (ع) و سبک زندگی علوی است که همراه با خوانش فرازهایی از خطبه غدیر، جایگاه و اهمیت ولایت در غدیر و بیعت با امام عصر(عج) و ... تقدیم مخاطبان می‌شود.

صفری با اشاره به پخش داستان‌هایی کوتاه پیرامون غدیر افزود: ضرورت و اهمیت ویژه برنامه«قربان شما از غدیر» پاسداشت دهه ولایت است و در بخش هایی از برنامه داستان‌هایی کوتاه پیرامون غدیر، خطبه غدیر و ولایت مداری مطرح خواهد شد.

وی با بیان موضوعات اصلی برنامه یادآور شد: این ویژه برنامه شامل موضوعاتی همچون دهه ولایت، عید قربان، عید غدیر، خطبه غدیر، ولایت مداری، سبک زندگی و مهدویت است.

تهیه کننده، نویسنده و آیتم ساز رضا صفری و راوی و گوینده مهدی رستمی است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.  

 

امتیاز شما