امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«چاقوهای بی غلاف» در «کلوزآپ» شبکه سحر

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۰/۰۵/۰۴- ۱۲:۴۱

فیلم سینمایی «چاقوهای بی غلاف» به کارگردانی ریان جانسون در برنامه «کلوزآپ» کانال اردوی شبکه سحر نقد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی «چاقوهای بی غلاف» محصول کشور آمریکا سال 2019  یک فیلم آمریکایی در ژانر معمایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریان جانسن است که با حضور منتقد نام آشنای سینمای ایران علی فرهمند نقد و بررسی می‌شود. «چاقوهای بی غلاف» داستان اعضای یک خانواده عجیب را دنبال می‌کند که بعد از قتل وحشیانه و مشکوک پدر خانواده (هارلان ترومبی) با بازی کریستوفر پلامر در روز بعد تولدش در یک خانه جمع شده و یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد. در ادامه داستان در بررسی‌های اولیه قضیه یک خودکشی به نظر می آید اما…
دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کیت استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر از ستارگان این فیلم هستند.
در این برنامه همچنین ضمن معرفی فیلم « چاقوهای بی غلاف » و پخش بخش هایی از آن، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است.
عاطفه آقامحمدی تهیه کننده برنامه «کلوزآپ»است که با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز چهارم مرداد ساعت 19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما