امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جهش تولید با پویانمایی «مهارتهای زندگی»

مشاهده ۴۹۴
۱۴۰۰/۰۵/۰۴- ۱۳:۱۵

تولید مجموعه «مهارت‌های زندگی» با تکنیک سه بعدی به مرز 600 قسمت می رسد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «مهارت‌های زندگی» با تکنیک سه بعدی در حالی از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود که به تولید ۵۵۰ قسمت رسیده و ۵۰ قسمت دیگر از آن در حال تولید است. این مجموعه امسال هم بر اساس نظرسنجی که مرکزتحقیقات سازمان صدا وسیما از کودکان 6 تا 11 سال انجام داده با 66.2 درصد میزان بینده، جزء برنامه‌های اول پر مخاطب در رده سنی کودک قرار دارد.

گستردگی مفاهیم آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی،  برای تولید این مجموعه فرصتی فراهم کرده تا طراحان این انیمیشن، این برنامه را به مرز تولید 600 قسمت برساند و مؤلفه‌های متعددی را برای رسیدن به این هدف طراحی کنند. همچنین استقبال وزارت آموزش و پرورش از این مجموعه در حدی بوده که بسیاری از مدارس در سطح کشور از این مجموعه به عنوان مواد سمعی و بصری کمک درسی استفاده می‌کنند.

در این مجموعه موضوعاتی چون خودآگاهی، آداب و معاشرت، سبک زندگی، روابط اجتماعی، جامعه، خانواده، نماز، عفاف و حجاب، همدلی، برقراری ارتباط بین فردی، برقراری رابطه مؤثر، مقابله با هیجانات منفی، مقابله با استرس، حل مسأله، تصمیم‌گیری، تفکر خلّاق، تفکر انتقادی و آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی از زیرمجموعه‌های آموزش مجموعه "مهارت‌های زندگی" است که هرکدام آن‌ها در قالب چند داستان با رویکردهای متعدد به تصویر کشیده شده‌اند.

مجموعه انیمیشن مهارت‌های زندگی به تهیه‌کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی محراب ناصری و عبدالرحمن محمدی با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

ویدئوها

امتیاز شما