امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ورود شبکه اسپانیایی تلویزیون به «شمس العماره»

مشاهده ۲۱۴
۱۴۰۰/۰۵/۰۵- ۱۱:۵۷

مجموعه تلویزیونی «شمس العماره» به کارگردانی سامان مقدم از فردا 6مرداد روی آنتن شبکه اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «شمس العماره» محصول سال 1388، از مجموعه‌های طنز پخش‌شده از شبکه دوم سیماست که از فردا مهمان خانه‌های مخاطبان اسپانیایی‌زبان تلویزیون می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: لیلا (هانیه توسلی) دختری است لجباز که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد؛ ولی پدرش درست در جشن عروسی شکور (پسرعمه لیلا) فوت می‌کند. پدر پیش از این وصیتنامه‌ای را به همراه خواهر خود شمسی (مهرانه مهین ترابی) تنظیم کرده که طبق آن اگر لیلا با خواستگار مورد نظر ایشان در میان ۱۲ نفری که به قصد خواستگاری به شمس العماره می آیند، ازدواج کند، تمام شمس‌العماره به او می‌رسد. لیلا از اینکه این یک نفر شخص «نشان شده» کدام است بی‌خبر است و با این داستان پای خواستگارهای مختلف به خانه باز می‌شود...

علاوه بر هانیه توسلی، فرهاد آئیش، مرجانه گلچین، مهرانه مهین‌ترابی، رویا تیموریان، ارژنگ امیرفضلی، ندا مقصودی، ملیکا شریفی‌نیا، مهوش وقاری، مرحوم محسن قاضی مرادی و کامران تفتی در «شمس العماره» نقش آفرینی کرده‌اند.

این سریال جایگزین «مردان آنجلس» ساخته زنده یاد فرج الله سلحشور می‌شود که مخاطبان اسپانیایی‌زبان زیادی را پای تماشا خود نشاند.

مجموعه تلویزیونی «شمس العماره» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی زاده از فردا ششم مرداد، هر روز ساعت 07:30 به وقت تهران از آنتن شبکه‌ هیسپان تی‌وی به نمایش در‌می‌آید و بازپخش آن در ساعت های 12:00، 15:30 و 23:00 همان روز از آنتن شبکه اسپانیایی تلویزیون به سمع و نظر مخاطبان این شبکه در آمریکای لاتین و کشورهای اسپانیایی زبان می رسد.

امتیاز شما