امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
دو روزنامه‌نگار در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛
دو روزنامه‌نگار در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛

جاسوسی اسرائیل از همه، حتی آمریکایی‌ها!

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۰/۰۵/۰۵- ۱۴:۰۱
تعداد بازدید:145

جاسوسی اسرائیل از طریق نرم‌افزار NSO و حضور شرکت‌های بزرگ جاسوسی ناشناخته در این کشور محور موضوعی برنامه «جریان خاورمیانه» است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جریان خاورمیانه» (Midea Stream) شبکه پرس‌ تی‌وی ابعاد جاسوسی اسرائیل از طریق نرم‌افزار جاسوسی NSO از روزنامه‌نگاران ، فعالان اجتماعی و حتی رؤسای جمهور و رهبران سیاسی کشورهای مختلف را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. این برنامه همچنین نگاهی دارد به حضور و فعالیت رسمی‌شرکت‌های بزرگ جاسوسی از جمله شرکت «توکا» در اسرائیل که بسیاری از آنها ناشناخته هستند.
ونسا بیلی، روزنامه‌نگار از دمشق به عنوان میهمان بخش اول «جریان خاورمیانه» به سوالات مروه عثمان، مجری و تهیه‌کننده این برنامه درباره تاثیر جاسوسی اسرائیل بر آزادی بیان و به خطر افتادن آزادی‌های فردی و اجتماعی پاسخ می‌دهد و درباره حضور و سرمایه‌گذاری کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس در ایجاد و فعالیت نرم‌افزارهای جاسوسی سخن می‌گوید.
فیورلا ایزابل، روزنامه‌نگار از لس‌آنجلس هم در بخش دوم «جریان خاورمیانه» به بررسی فعالیت شرکت‌های بزرگ و خطرناک جاسوسی اسرائیل می‌پردازد که در سطح دولتی فعالیت‌های تجاری کلان دارند و در پوشش این نوع فعالیت، کار جاسوسی می‌کنند. این روزنامه‌نگار آمریکایی همچنین به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا علیرغم جاسوسی اسرائیل از ایالات متحده و افشاشدن این موضوع، هیچ چیزی از آن در رسانه‌های آمریکا موجود نیست؟
برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10:00، 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود.

امتیاز شما