امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ویلیام بلک و دبرا فورهولدن در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛
ویلیام بلک و دبرا فورهولدن در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛

رابطه کرونا و الکل و مواد مخدر آمریکا

مشاهده ۱۱۸
۱۴۰۰/۰۵/۰۵- ۱۴:۰۲
تعداد بازدید:118

برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس تی‌وی به بررسی رابطه شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف الکل و مواد مخدر در آمریکا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «ما مردم» در گفت و گو با ویلیام بلک، جرم‌شناس و استاد دانشگاه میسوری و دبرا فورهولدن، مدیر بخش بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی میشیگان افزایش نرخ مرگ و میر در ایالات متحده در اثر مصرف بی‌رویه الکل و مواد مخدر پس از شروع ویروس کرونا در این کشور را به نقد و بررسی می‌گذارد.
تیافته‌های برنامه نشان می‌دهد که میزان مرگ و میر در اثر مصرف بی رویه الکل و مواد مخدر در آمریکا در قیاس با دهه ۹۰ به میزان ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. این معضل پس از شیوع ویروس کرونا در این کشور شدت بیشتری هم یافته است.
میلاد جوانمردی مجری «ما مردم» از مهمانان برنامه می‌پرسد که چه رابطه‌ای میان شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف الکل و مواد مخدر در آمریکا وجود دارد و مسئولان این کشور برای رفع این معضل چه باید بکنند؟
برنامه «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.

امتیاز شما