امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

شب های اترک شادتر از همیشه در عید بزرگ ولایت

مشاهده ۳۲۳
۱۴۰۰/۰۵/۰۶- ۰۹:۰۵

صدا و سیمای خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر خم با ویژه برنامه‌های مختلف مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک در برنامه «عید ولایت» با دعوت از کارشناسان مذهبی به تبیین ولایت مداری و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و نقش ولایت در تقویت بندگی و جایگاه آن در زندگی می‌پردازد. پخش گزیده از سخنان رهبری در مورد عید غدیر خم، نوای مداحان و ذاکران و موسیقی با کلام و بیکلام گزارش، ارتباط با حرم رضوی، گفت و گو با سادات، گفت و گو با مسئول بنیاد غدیر در استان، گزارش از شهرستان‌ها، برش هایی از فیلم های مربوط به واقعه غدیر، مولودی خوانی، بسته‌های صوتی از آداب و رسوم مردم استان در عید غدیر، سخن بزرگان در ارتباط با ولایت، موسیقی، گزارش ویژه از پزشکان و پرستاران و همچنین ساداتی که در این روزها به خاطر وجود کرونا به جای شیرینی بسته‌های بهداشتی توزیع می‌کنند، تلفن و پیامک های مردمی و... از دیگر بخش های «عید ولایت» است.

«عید ولایت» به تهیه کنندگی مریم سلمانی طبری در روز عید غدیرخم از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از صدای اترک پخش می‌شود.

سیمای اترک نیز در برنامه «شب های اترک» با دعوت از کارشناسان دینی به  بررسی واقعه غدیر و ولایت و امامت حضرت علی (ع) و تبیین جایگاه امامت و ولایت که نقطه عطفی در تاریخ اسلام و تشیع محسوب می‌شود، می‌پردازد. تقدیر از تلاش های شایسته مدافعان سلامت و کادر درمان، گزارش ، گفت و گوی کارشناسی، موسیقی، تواشیح و مولودی، طنز نمایشی، گزارش ویژه از سادات، تلفن و پیامک های مخاطبان و... از بخش های برنامه «شب های اترک» به مناسبت این عید فرخنده است.

«شب های اترک» هر شب ساعت 21 به مدت یک ساعت از سیمای استانی خراسان شمالی به صورت زنده به تصویر در می آید.

 

تصاویر

امتیاز شما