امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
پرس‌تی‌وی پخش می‌کند؛
پرس‌تی‌وی پخش می‌کند؛

ماجرای پدری که با دخترش از منافقین جدا شد

مشاهده ۳۱۳
۱۴۰۰/۰۵/۰۶- ۱۰:۳۶
تعداد بازدید:313

مستند «کسی اینجا غایب است» شبکه پرس تی‌وی از زبان یکی از اعضای سازمان منافقین چگونگی اسارت و استحاله فکری افراد را در این گروهک روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری مهر، در مستند «کسی اینجا غایب است» (Someone Is Absent Here) محصول شبکه پرس تی‌وی، علیرضا بشیری یکی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به مرور خاطرات خود در هنگام عضویت در این گروهک می‌پردازد.

در این مستند روایت زندگی علیرضا بشیری را می‌بینیم، بشیری در ۲۱ سالگی و در زمان زندگی در کمپ پناهندگان در کشور آلمان با سازمان منافقین آشنا شده و به اتفاق همسر و دختر چهار ماهه‌اش راهی عراق می‌شود و در کمپ اشرف به شکل ۲۴ ساعته به خدمت سازمان درمی‌آید. او حتی در عملیات فروغ جاویدان هم شرکت می‌کند و در این مستند به شرح اینها می‌پردازد.

این عضو تائب منافقین در مستند «کسی اینجا غایب است»، شرایط عضوگیری و نحوه برخورد با اعضا و کادری‌های این سازمان را تشریح می‌کند. بشیری که سال‌هاست به همراه دخترش از سازمان منافقین جدا شده، در تلاش است تا شرایط خروج همسرش از این گروهک را نیز فراهم آورد.

مستند «کسی اینجا غایب است» را میثم کازرونی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی‌اش بر عهده حامد شیشه‌گر بوده است.

مستند «کسی اینجا غایب است» در سه روز متوالی از چهارشنبه ۶ مردادماه ساعت ۴ از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۹ و ۱۵ و ۲۱ و بامداد پنجشنبه ساعت ۱ نمایش داده می‌شود.

امتیاز شما