امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

«تا انتهای هدایت» همراه با رادیو تهران

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۰/۰۵/۰۶- ۱۲:۰۰

«تا انتهای هدایت» ویژه برنامه عید سعید غدیر خم از رادیو تهران است که پنجشنبه 7 مرداد از ساعت 6:40 تا 20:30 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با هدف تبیین ابعاد دقیق واقعه غدیر خم به عنوان عید بزرگ ولایت و امامت برای مسلمانان و همچنین اهمیت پایبندی به پیمان و عمل به تعهد از چهار گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری، تهران و رویدادها، اخلاق و زندگی شهروندی و گروه تفریحات، سرگرمی و ورزش رادیو تهران تقدیم حضور علاقه مندان می‌شود. مهمانان برنامه به دو صورت حضوری و تلفنی با توجه به موضوعات روز (اقتصادی، سیاسی و اجتماعی  و ورزشی و هنری) در برنامه حضور خواهند داشت. پخش فرازی از سخنرانی شیخ ابراهیم بهاری، ارتباط تلفنی با دو تازه مسلمان شده، مرشد خوانی عباس شیرخدا، ارتباط با مراکز استان‌های سنی نشین و آیتم قوالی نصرت فاتح علیخان و وحید غفوری بخش هایی از این برنامه را تشکیل می دهد. از موضوع های این برنامه می توان به تبری و تولی، حکومت اسلامی، حب به اهل بیت، دولت اسلامی، تمدن اسلامی اشاره کرد.

 استقرار واحد سیار در مراسم جشن غدیر

ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» از گروه تهران و رویدادها از ساعت 12 تا 14:15 روی آنتن رادیو تهران می رود. در این برنامه علاوه بر پرداختن به واقعه غدیر خم، به موضوع تعهد و پیمان پرداخته می‌شود. در ادامه ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» از سادات دعوت به عمل خواهد آمد و مستندهای مختلفی از جمله سید خندان، خطبه غدیر و بخشی با عنوان پایبندی به عهد و پیمان تدارک دیده شده است. استقرار واحد سیار در مراسم جشن غدیر در محله گلوبندک و ارتباط زنده از محل مراسم، گفت و گو با مدیر مرکز نیکوکاری با موضوع آزادی 110 زندانی زن به مناسبت جشن غدیر و همچنین ارتباط با شهرهای مقدس مشهد، نجف و کربلا از جمله بخش های این ویژه برنامه است. در بخش دیگری از برنامه با کارشناسان مذهبی پیرامون این عید فرخنده گفت وگو می‌شود، اجرای موسیقی زنده، بخش های طنز و مولودی خوانی از دیگر قسمت هایی که از ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» تقدیم حضور علاقه مندان می‌شود.

از اهداف اصلی این ویژه برنامه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی درباره واقعه غدیر خم و همچنین ایجاد شور و نشاط در روز عید غدیر برای مخاطبان است.

مجری گوینده محمد حسین‌ هاشمی، مجری بازیگر حمید پارسا، نویسنده سید مهرشاد مرتضوی، هماهنگی غزاله عمیدی، آیتم سازان فاطمه عبدالوند و رها رمضانی، ارتباطات سید یاسر کطاییان.

گفتنی است، گروه اخلاق و زندگی شهروندی ساعت 9 تا 12، پخش ساعت 15 تا 18 و گروه تفریحات و سرگرمی ساعت 18 تا 20:30 اجرای ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» را بر عهده دارند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

امتیاز شما