امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
قصه فوتبال و زندگی
قصه فوتبال و زندگی

تولید فیلم تلویزیونی لوفتاب در شبکه آبادان

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۰/۰۵/۱۱- ۱۴:۴۷
تعداد بازدید:283

فیلم تلویزیونی «لوفتاب» تولید سیمای مرکز آبادان این روزها در مرحله نهایی تصویر برداری است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان در بازدیدی از مرحله تصویربرداری این فیلم تلویزیونی گفت: آبادان وخرمشهر سرشار از استعدادهای ناب هنری هستند و باید از این مزیت بیشترین استفاده را برد، کما اینکه در این تله فیلم شاهد چنین رخدادی هستیم.

ناصر بهرام با اشاره به درخشش هنرمندان منطقه در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی ملی و بین المللی  خاطر نشان کرد: درک صحیح از هنر، تلاش و سخت کوشی، تعهد و اخلاص از بارزه‌های اصلی هنرمندان منطقه به شمار می رود که می توان از آن بهره برد.

وی افزود: پس از فیلم تلویزیونی «اوپاتان» این اثر دومین تله فیلم مرکز آبادان در شش ماهه اخیر به شمار می رود و انشاا... تا پایان سال جاری، حداقل شاهد تولید یک تله فیلم و یک مجموعه تلویزیونی دیگر خواهیم بود. «لوفتاب» درگویش محلی به معنای فوتبال است.

در خلاصه داستان این فیلم که مسعود وزیری، تهیه کننده و بهزاد وزیری،کارگردان آن است آمده: قرار است مسابقه ای بین محله کفیشه و کوی کارگر برگزار شودو تکلیف زمینی که محل اختلاف آنهاست، معین شود. از سویی محله کفیشه سالهاست تیمی تشکیل نداده و حاج طهران که از اهالی قدیمی آن محله است قصد دارد تیم را دوباره جمع و جور کند.

حاج طهران می خواهد،«عزیز» را که یکی از مربی‌های حرفه ای فوتبال است را مجاب کند تا با او و تیمش همکاری کند، اما مشکلات قدیمی‌بین او و عزیز مانعی برای او و تیم محله به شمار می رود.

بازیگران این تله فیلم حیدر رحیمی، سهراب منصوری، وفا رشیدی، محمد سلمانپور،عبدالرضا سواعدی و...هستند.

تصاویر

امتیاز شما