امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
گارلند نیکسون و جرالد هورن در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛
گارلند نیکسون و جرالد هورن در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛

امکان تقلب در انتخابات بعدی آمریکا

مشاهده ۱۵۳
۱۴۰۰/۰۵/۱۲- ۱۲:۰۷
تعداد بازدید:153

برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس‌ تی‌وی به موضوع حزب‌گرایی افراطی در ایالات متحده و سرکوب رای‌دهندگان آمریکایی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «ما مردم» به این موضوع که جمهوری‌خواهان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا قانون را به نفع خود تغییر دهنداشاره دارد، چراکه به دنبال مشارکت کمتری در دوره‌های بعدی انتخابات آمریکا هستند و می‌دانند که مشارکت گسترده مردم باعث انتخاب دوباره دموکرات‌ها خواهد شد. مشارکت تاریخی مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020، دست جمهوری‌خواهان را از کاخ سفید کوتاه کرد و از آنجا که شانس خود را برای به دست آوردن مجدد قدرت بسیار اندک می‌دانند، نیاز به اقدام فوری برای اطمینان از مشارکت خود در بازی قدرت در آینده نزدیک دارند.
گارلند نیکسون، مجری رادیو و تحلیلگر سیاسی و جرالد هورن، استاد مطالعات آفریقایی -آمریکایی به عنوان مهمانان برنامه «ما مردم» ارزیابی خودشان را از وضعیت سیاسی آمریکا در آینده نزدیک با توجه به تلاش‌ها برای محدود کردن رای‌گیری در این کشور ارائه می‌دهند.
برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 07:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 19:30، جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.

امتیاز شما