امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

با شبکه الکوثر «رویاهایت را بخاطر بسپار»

مشاهده ۲۲۴
۱۴۰۰/۰۵/۱۳- ۱۴:۰۹

فیلم تلویزیونی «رویاهایت را بخاطر بسپار» با کارگردانی حسن فتحی و با موضوع جنایات آمریکا و غرب در زمان اشغال عراق از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این فیلم با مضمونی سیاسی و اجتماعی سعی دارد به این حقیقت اشاره کند که اعمال آمریکا در جهان از خواستگاه ایدئولوژیک سرچشمه می‌گیرد. موضوع زندان گوانتانامو، ابو غریب و جنایات آمریکا در زمان اشغال عراق خط اصلی داستان را تشکیل می دهد.
لوکیشن اصلی برای فیلم برداری فیلم «رویاهایت را بخاطر بسپار» در شهر بیروت کشور لبنان است و بازیگران لبنانی همچون: تذکر احلامک، فادی ابراهیم، کیریستین شویری، هند باز و عمار شلق در آن نقش آفرینی کرده اند.
داستان این تله فیلم در باره یک پزشک عرب است که در پاکستان به اتهام ارتباط با گروه طالبان توسط نظامیان آمریکایی دستگیر و روانه زندان گوانتانامو می‌شود. در جریان بازجویی به رغم ارایه دلایل روشن مبنی بر نداشتن هرگونه ارتباطی با این گروه تروریستی توسط یک سرهنگ آمریکایی مورد شکنجه و آزاد و اذیت قرار می‌گیرد. در این میان یک وکیل فرانسوی به یاری یک گروهبان زن آمریکایی که به بی‌گناهی مصطفی پی برده، موجبات آزادی مصطفی را فراهم می‌کند. مصطفی رهسپار بیروت شده و در آنجا ضمن طبابت، مسوولیت یتیم‌خانه‌ای را نیز برعهده می‌گیرد. در یکی از روزها سر و کله گروهبان «جنیفر جونز» در محل کار او پیدا می‌شود. وی حامل خبر مهمی‌برای «مصطفی» است.
تله فیلم «رویاهایت را بخاطر بسپار» جمعه پانزدهم مرداد ساعت 11:05 به وقت تهران و محصول شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه است.

امتیاز شما