امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آیین گرامیداشت روز خبرنگار در آبادان
آیین گرامیداشت روز خبرنگار در آبادان

بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شوند

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۰/۰۵/۱۷- ۱۵:۵۶
تعداد بازدید:186

مدیرکل صدا و سیمای آبادان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت های همه رزمندگان و خبرنگاران شهید گفت: سرعت، دقت، شجاعت و امانت داری عناصری تعیین کننده در عرصه خبر جهان پر شتاب امروز محسوب می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر بهرام افزود: گسترش شبکه‌های اجتماعی و افزایش چشمگیر شمار کاربران و مخابره آخرین اخبار تحولات و رویدادها در کوتاهترین زمان نیز سبب ارتقاء سطح آگاهی و خطیرتر شدن این رسالت می‌شود. وی افزود: دغدغه‌مندی و کنشگری در پهنه پر تلاطمی چون خبر و نقش پر رنگ خبرنگاران به خصوص در برهه‌های اخیر و رخدادهایی همچون همه گیری ویروس کرونا، انتخابات، چالش های آبی و... بی‌تردید واجد مراتبی از مسیر دستیابی به سلامت فکری، روانی و فرهنگی جامعه خواهد بود.
مدیر کل صدا و سیمای آبادان تصریح کرد: از این رو رعایت اخلاق حرفه ای رسانه ای و پای بندی به اصل صداقت و اقدام انقلابی در انتشار اخبار، عاملی تعیین کننده و تمیز دهنده به شمار می رود. بهرام گفت: بی‌گمان راویان صادق منشِ جامعه خبری ایرانِ عصر انقلاب، از جمله ستون‌ها و اجزای مهم تشکیل دهنده عنصر درخشانی به نام ایرانِ قوی هستند که مداوم و شجاعانه ترک فعل ها و انجام کارها را گوشزد می‌کنند.

تصاویر

امتیاز شما