امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

حرکت قافله عشق در جزیره کیش

مشاهده ۳۹۴
۱۴۰۰/۰۵/۱۸- ۱۰:۲۸

صدا و سیمای کیش با تدارک ویژه برنامه‌های مختلف مخاطبانش را در ایام محرم همراهی می کند و از درس ها و عبرت های عاشورا می گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همین مناسبت «قافله عشق» به مدت 14 شب از ساعت 19 تا 21 از رادیو کیش پخش می‌شود. مباحث کارشناسی، آداب و رسوم محرم، معرفی مداحان و پیرغلامان، شعر عاشورایی، مرثیه، نوحه خوانی و مقتل خوانی، معرفی کتاب، داستان و نمایش و پخش تلفن و پیامک از بخش های این برنامه است. «قافله عشق» به تهیه کنندگی راحله اکبری، لیلا تاجر زاده و مریم یوسف زاده، نویسندگی مریم یوسف زاده و لیلا تاجرزاده و گویندی امیرکاظم رضاپور روی آنتن می رود.

«کیش حسینی» عنوان برنامه دیگری از رادیو کیش است که به مدت 14 شب از ساعت 22:00 تقدیم مخاطبان می‌شود. در این برنامه نوحه و عزاداری مردم متناسب با هر شب از ماه محرم پخش می‌شود.

«کشتی نجات» به مدت 13 شب از ساعت 22 در سیمای کیش به تصویر در می آید. روزشمار محرم، ارتباط با کربلای معلّی، اجرای زنده سخنرانی و مداحی با دعوت از سخنرانان و مداحان جزیره، دعوت از شعرا، پخش تصاویر و عزاداری‌های ارسالی شهروندان از منازل و پخش آیین‌های سوگواری و عزاداری سال های قبل ساکنان جزیره کیش از بخش های این برنامه است. «کشتی نجات» به تهیه کنندگی مهدی روحی، کارگردانی کوروش اسکندری و با اجرای علیرضا کریم پور تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما