امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی مدیرکل صداوسیمای زنجان از رتبه‌های برتر کنکور

مشاهده ۲۵۶
۱۴۰۰/۰۵/۲۶- ۲۱:۵۸

مدیرکل صدا و سیمای زنجان در دیدار های جداگانه با دانش آموزان نخبه و رتبه‌های اول هنر و علوم انسانی استان زنجان، تلاش در مسیر علم و آگاهی را ارج نهاد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لطیفی با سفر به شهرستان ابهر ضمن حضور در منزل امیر مهدی زلفی، رتبه نخست گروه علوم انسانی کنکور با این خانواده دیدار کرد. در این دیدار که امام جمعه ابهر و برخی از مدیران مرکز هم حضور داشتند، مدیرکل مرکز زنجان با تبریک این موفقیت چشمگیر تصریح کرد: این موفقیت حاصل زحمات و تلاش مستمر دانش آموز، والدین و معلمان دلسوز است. لطیفی افزود: کسب این توفیق اولین پله ترقی و پیشرفت بوده و باید این تلاش را ادامه داد تا نتیجه مطلوب رشد علمی و معنوی حاصل شده و شاهد اخذ مدارج بالاتر این دانش آموز نخبه باشیم. وی تصریح کرد: امیر مهدی با کسب این موفقیت دیگر متعلق به خودش نیست بلکه به کل جامعه تعلق دارد و به عنوان سفیر علمی، فرهنگی و تربیتی شهرستان در سطح کشور بوده و باید در همه بخش های زندگی خود برای سایر دوستانتش الگوی مناسبی باشد.
حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه ابهر هم با قدردانی از مدیرکل صدا و سیما در توجه به موفقیت های دانش آموزان شهرستان‌های استان گفت: هدف ما از این قدردانی، ارج نهادن به زحمات خانواده زلفی و ایجاد انگیزه در سایر دانش آموزان است تا با الگو گیری از این برترین‌ها آنها نیز بتوانند در عرصه‌های مختلف به رتبه عالی دست پیدا کنند.
مدیرکل شبکه استانی زنجان همچنین با حضور در منزل سیدسپهر فرندی، نفر اول کنکور هنر، کسب این توفیق را به وی و والدینش تبریک گفت. لطیفی افزود: کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان در کنکور امسال نشانگر آن است که در استان استعدادهای خوبی در بین دانش آموزان وجود دارد و می‌بایست با برنامه ریزی مدون و ویژه این استعدادها را کشف و شکوفا کرد.

امتیاز شما