امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های شهادت امام سجاد(ع) از رادیو تهران

مشاهده ۲۰۰
۱۴۰۰/۰۶/۰۹- ۰۹:۴۴

گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ویژه برنامه‌ های«محراب اشک» و «سجادیه» را به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) تقدیم مخاطبان می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «محراب اشک» با موضوع فضائل و مناقب امام سجاد(ع) و مصیبت ایشان در کربلا، پنجشنبه 11 شهریور ساعت 17 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

مصیبت های امام سجاد(ع)، مظلومیت و سختی‌ های کاروان اسراء، خطبه امام سجاد(ع) در کوفه و صحیفه سجادیه موضوع های اصلی برنامه را تشکیل می دهد. در ویژه برنامه «محراب اشک»  تهیه کننده و نویسنده، رضا صفری، گوینده، سعید بارانی و راوی، مهدی رستمی، شنوندگان را همراهی می‌کنند.

«سجادیه» عنوان ویژه برنامه ای به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) است که با مضمون وقایع بعد از عاشورا، نقش امام سجاد(ع) در رساندن پیام عاشورا و درس هایی که می توان از عاشورا گرفت، روی آنتن می رود.

پاسخ به سوالات و شبهات عاشورایی مخاطبان با حضور کارشناس در استودیو، مداحی ذکر مصیبت، با کاروان عاشورا و خطبه‌های امام سجاد(ع)، دیگر آیتم های برنامه را تشکیل می دهند.

ویژه برنامه «سجادیه» را به  تهیه کنندگی و آیتم سازی ساناز باقری، گویندگی فاطمه نصرآبادی و نویسندگی مریم چوپانی، جمعه 12 شهریور از ساعت 9 تا 11 از رادیو تهران بشنوید.

امتیاز شما