امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید مستند داستانی «شهید عاصی‌زاده اردکانی» در شبکه استانی یزد

مشاهده ۱۹۳
۱۴۰۰/۰۶/۱۴- ۱۳:۵۴

مدیرکل صدا و سیمای یزد به همراه معاون سیما از مراحل تولید مستند داستانی «شهید عاصی‌زاده اردکانی» در شهرستان اردکان بازدید و بر اهمیت گسترش فرهنگ شهادت و از خودگذشتگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، درحاشیه این بازدید نیز نشستی با حضور مسئولان و عوامل گنجیه شهدا شهرستان اردکان در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد. در این نشست، پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای یزد ضمن قدردانی از توجه مسئولان و نیروهای ارزشی به حوزه فرهنگ شهید و شهادت گفت: برای این مقوله باید کارهایی اثرگذاری انجام داد تا مورد توجه جامعه قرار گیرد. پهلوانیان تولید یک مجموعه مستند داستانی را بهتر از یک کار مستند سینمایی دانست و افزود: اگر یک مجموعه داستانی تولید شود به طیفی گسترده ای از شخصیت‌های شاخص و تأثیرگذار استان می‌توان پرداخت و در کنار آن جاذبه‌ها و قابلیت‌های منطقه را نیز به تصویر کشید.

مستند «شهید عاصی زاده اردکانی» به مدت 30 دقیقه با موضوع شخصیت و زندگی شهیدعاصی زاده از زبان همرزمان و خانواده وی تولید می‌شود. علی محمد خادمی تهیه کنندگی و محسن عباسی سرچشمه کارگردانی این اثر را بر عهده دارند.

در ادامه این نشست، مدیرکل شبکه استانی یزد از گنجینه شهدا و گنجینه آب و قنات شهرستان اردکان بازدید کرد.

تصاویر

امتیاز شما