امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

با «مرورگر ۱۰۵۵» جویای نام مناسب برای برندینگ باشید

مشاهده ۲۲۹
۱۴۰۰/۰۶/۱۶- ۱۲:۴۵

برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» رادیو صبا، روز چهارشنبه ۱۷ شهریور به بررسی جایگاه نام در برندینگ و موفقیت یک برند می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جایگاه نام در برندینگ و موفقیت یک برند، موضوعی است که برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» روز چهارشنبه ۱۷ شهریور بررسی می‌کند.
انتخاب نام برند یا نامگذاری برند، یکی از مهم ترین مراحل در طراحی هویت یک برند است، چرا که اغلب نقش اصلی را در میان عناصر اصلی برندینگ و جایگاه سازی بازی می ­کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینه محصول یا خدمات به صورت فشرده، مختصر و مفید ارائه می دهد.
نام­ ها جزء مؤثرترین ابزارهای ارتباط برند با مخاطبان به شمار می­ آیند. آگهی­ های تبلیغاتی معمولاً حداکثر به مدت پنجاه ثانیه نمایش داده می ­شوند، در حالی که مشتریان به سادگی تنها در مدت چند ثانیه، نام برند را مورد توجه قرار می ­دهند و مفهوم آن را در ذهن ثبت می­ کنند یا آن را به حافظه­  خود می­ سپارند.
برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» قسمت حیاتی فرآیند مدیریت برند را معرفی می‌کند که مواردی از قبیل جایگاه یابی، طرح و نشان، بسته بندی و سایر ویژگی‌ های سازمانی را تحت تاثیر قرار می دهد.
برنامه «مرورگر ۱۰۵۵» با تهیه کنندگی و اجرای محمد امرایی و نویسندگی علی بنه گزی و حضور کارشناسان و گزارشگران مختلف، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌ شود.

امتیاز شما