امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سقوط یک فرشته» حوالی آی فیلم

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۰/۰۶/۱۶- ۱۳:۵۰

بینندگان آی فیلم از یکشنبه 21 شهریور، ساعت 16 هر روز تماشاگر داستان جذاب و ماورایی «سقوط یک فرشته» خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال جایگزین «سفر سبز» می‌شود.
«سقوط یک فرشته» که سال ۹۰ به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان ساخته شد، گرچه برای مخاطب یادآور عنوان سریال معروف «او یک فرشته بود» است، اما در عین حال تفاوت هایی با آن به لحاظ فرمی و محتوایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشید.
این سریال نیز در ژانر آثار ماورایی با استقبال نسبتاً بالای مخاطبان عام تلویزیونی روبه‌رو شد و بازیگران شاخصی همچون مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی و شبنم مقدمی در آن به ایفای نقش پرداختند.
ماجرای سریال در واقع روایتگر قصه زندگی پیرمرد با ایمانی به نام حاج حبیب است که دختری به نام سارا دارد. حاج حبیب با همسر دوست قدیمی خود که سال‌ها پیش فوت کرده یعنی شخصیت ریحانه ازدواج می‌کند. ریحانه نیز در این میان، دختری همسن و سال سارا به نام فاطمه دارد. در گیرودار قسمت های اول که بیشتر بر معرفی شخصیت ها متمرکز است به یک باره، سر و کله نیما پیدا می‌شود و با شدت گرفتن دوستی نیما و سارا مشکلات بسیاری در ادامه برای این خانواده رخ می دهد و ...
جذابیت اصلی این سریال بیان داستان از زبان شیطان (محمدرضا علیمردانی) به عنوان راوی قصه‌است که تاکنون سابقه نداشته‌است خصوصاً که از قسمت‌های میانی این سریال هویت اصلی او مشخص می‌شود.
تهیه‌کنندگی این اثر را رامین عباسی‌زاده به عهده داشته است و علاوه بر پخش نخست در ساعت 16:00، در ساعت‌های 00:00 و 08:00 نیز بازپخش می‌شود.

امتیاز شما