امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

زندگی رسول نجفیان با «آب و تاب» در رادیو تهران

مشاهده ۱۰۶
۱۴۰۰/۰۶/۱۷- ۱۰:۱۰

در برنامه «آب و تاب» رادیو تهران، این هفته جمعه 19 شهریور محمد صالح علا زندگی رسول نجفیان را مرور می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «آب و تاب» به گفت و گوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد.

معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه «آب و تاب» است. مخاطبان جمعه این هفته گفت وگوی محمد صالح علا و رسول نجفیان را در برنامه می‌شنوند.

رسول نجفیان، بازیگر، خواننده، نوازنده که در عرصه اجرا و نویسندگی هم فعالیت دارد، در سال 1338 متولد شد. نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال 1356 است.

او در زمینه موسیقی نیز فعال است و تاکنون آلبوم های رسم زمونه و با عاشورا می‌گریم را منتشر کرده است. وی در تئاتر نیز حضوری فعال دارد و  نمایش های رستم و سهراب و بیژن و منیژه را کارگردانی کرده است.

بازی بسیاری از نجفیان در سینما و تلویزیون روی آنتن رفته است که می توان به دزد عروسک ها، آرایشگاه زیبا، خالتور، ساعت ۵ عصر، معمای شاه، در حاشیه و... اشاره کرد.

برنامه «آب و تاب» جمعه شب ها ساعت 21 تا 22:30 ، به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی و اجرای محمد صالح علا روی آنتن رادیو تهران می رود.

 

امتیاز شما