امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در شبکه استانی آذربایجان غربی

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۰/۰۶/۱۷- ۱۶:۵۱

در نشست اعضای هیأت امنای مسجد لطفعلی خان ارومیه با مدیرکل شبکه استانی آذربایجان غربی از عملکرد متعهدانه صدا و سیمای استان در پوشش آیین های مذهبی و مناسبت های مختلف قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسعود مجرد، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی در این نشست گفت: صدا و سیما دلگرم به پشتیبانی خادمان اهل بیت علیهم السلام است و این پشتوانه ای مؤثر در ارتقای روزافزون پوشش رسانه ای شبکه استانی دارد. مجرد پایگاه ثار الله ارومیه را خاستگاه و مأمنی برای تربیت شهدای والامقام و رزمندگانی عنوان کرد که هم در دوران دفاع مقدس و هم در زمان کنونی مجاهدانه و فی سبیل الله در ترویج فرهنگ عاشورا از جان و آبروی خود مایه گذاشته اند. وی افزود: در اوج تحریم های اقتصادی و مشکلات مختلف، صدا و سیما روح امید را در جامعه متبلور می سازد. مدیرکل مرکز در ادامه گفت: وظیفه صدا و سیما پیگیری جدی مطالبات مردم از مسئولان است.

 اعضای هیأت امنای مسجد لطفعلی خان ارومیه هم ضمن تقدیر از عملکرد شبکه استانی در پوشش و انعکاس آیین‌های مختلف در مناسبت های متفاوت از جمله دهه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، این تلاش مجدانه را حاصل ارادت کارکنان صدا و سیمای به سید و سالار شهیدان دانستند. در این نشست، معاونان صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز گزارشی از اقدامات حوزه‌های برنامه ساز در ایام محرم و مناسبت های مختلف ارائه کردند.

امتیاز شما