امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فوت و فن ماهیگیری را در «رادیو صبا» بیاموزید

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۰/۰۶/۲۱- ۰۰:۱۵

رادیو صبا در مسابقه «دو راهی» روز دوشنبه ۲۲ شهریور، فوت و فن‌ های ماهیگری را به مخاطبان آموزش می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه پرهیجان «دو راهی» روز دوشنبه ۲۲ شهریور از فوت و فن‌ های ماهی گیری به مخاطبان می‌ گوید.
مسابقه «دوراهی» که با رویکرد آشنایی با مهارت های شغلی و عمومی‌، با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی طراحی شده است، در قالب طرح سوال های دو گزینه ای، مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می‌کند.
ماهیگیری یکی از روش های جذاب برای لذت بردن در دل طبیعت است، هنگامی‌که مشغول ماهیگیری می‌ شوید، سکوت و آرامشی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.
شکار ماهی از سال ها پیش وجود داشته است و انسانها برای تامین غذای خودشان با ابزارهایی مانند نیزه و… ماهیگیری می‌کردند، اما امروزه ابزار ماهیگیری هم به روز و مدرن شده است و ابزارهای بسیار زیادی برای آن وجود دارد.
ماهیگیری را هم می توان به عنوان نوعی ورزش و تفریح دانست و هم اینکه از آن کسب درآمد کرد و به دید شغل به آن نگاه کرد. در این نوشته می خواهیم درباره اصول ماهی گیری و ابزارهای آن با شما صحبت کنیم. اگر علاقه مند به ماهیگیری هستید و می خواهید به یک ماهیگیر حرفه ای تبدیل شوید، روز دوشنبه شنونده مسابقه پرهیجان «دوراهی» باشید.
در این مسابقه شرکت کننده در یک موقعیت برای تصمیم گیری قرار می‌ گیرد که به صورت یک دو راهی طراحی شده است که باید با انتخاب صحیح وارد مرحله بعد شود. در صورت اشتباه به مرحله اول سقوط می‌کند و برای ادامه باید به تمام سوالات قبل مجدد پاسخ دهد. مسابقه پرهیجان «دوراهی» با اجرای مهدی پر و تهیه کنندگی رضا عزتی، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

امتیاز شما