امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

یاد و خاطره رشادت های دوران دفاع مقدس در رادیو خلیج فارس

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۰/۰۶/۲۱- ۱۳:۲۹

رادیو خلیج فارس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «حماسه ماندگار» به تهیه کنندگی امید تنی و گویندگی و نویسندگی میترا رزاقی در 8 قسمت 75 دقیقه ای با هدف ارج نهادن و پاسداشت رشادت ها و شجاعت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی از رادیو خلیج فارس پخش می‌شود. همچنین با توجه به هفته دفاع مقدس برنامه مطابق با روز شمار این هفته در بخش های مختلف و متنوع گزارش مردمی‌ با موضوع دفاع مقدس و امتداد مسیر آن، معرفی شهدای استان، تلفن و پیامک و معرفی شهدای مدافع حرم، خاطره رزمندگان اسلام، گفت و گو با سرداران و فرماندهان تقدیم مخاطبان می‌شود.

مسابقه «رزم آورد» هم با هدف سرگرمی و ارائه اطلاعات عمومی در قالب مسابقه سعی دارد نسل حاضر را با حال و هوای دوران دفاع مقدس آشنا کند. محتوای مسابقه در زمینه اطلاعات عمومی دفاع مقدس و رزمندگان و شهدا است.

این مسابقه جذاب به تهیه کنندگی عباس ایرانمنش و با اجرای سعید مریدی در 8 قسمت 15 دقیقه ای با آغاز هفته دفاع مقدس هر روز ساعت 9 صبح از صدای خلیج فارس پخش می‌شود.

امتیاز شما