امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

مخاطبان اردوزبان شبکه سحر بیننده «نان و گرگ»

مشاهده ۲۲۲
۱۴۰۰/۰۶/۲۲- ۱۴:۰۱

زندگی کشاورز اهل چهار محال بختیاری در دوستی با گرگ ها در مستند «نان وگرگ» در کانال اردوی شبکه سحر به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «نان و گرگ» عنوان مستندی است که زندگی مرد سالمندی از استان چهار محال بختیاری را به تصویر می‌کشد که با غذا دادن به گرگ ها در زمستان با آنان ارتباط دوستی برقرار کرده است.
این مستند درباره «رئیسی اردلی» مرد سالخورده ای است که علی رغم نظرات و افکار مردم روستای محل سکونت خود مبنی بر اعتماد نکردن به گرگ ها و خانواده وحوش به آن‌ها نزدیک شده و گرگ ها را مورد محبت قرار داده است.  اسکندر به قصد غذا دادن به گرگ ها به اتفاق همسر خود به کوهستان می رود اما در بین راه به دلیل عارضه جسمی‌که بر وی حادث می‌شود توان حرکت و ادامه راه را از دست می دهد و گرگی در آن حوالی، شکارچیان را به بالای سر وی می‌برد و بدین طریق او نجات می یابد.
نیاز به دریافت محبت از سوی هر موجودی در روی زمین، حتی گرگ ها و کمک آنها به انسان در صورت دریافت محبت، از اعتقادات اسکندر، کشاورز اهل چهار محال بختیاری است که از زبان خود وی بیان می‌شود.
مستند «نان و گرگ» به نویسندگی و کارگردانی یزدان کیانی و زبانگردانی زهرا فراهانی، 22 شهریور ساعت 20 به وقت تهران به مدت 22 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود..

امتیاز شما