امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم افزایی شبکه استانی زنجان با شرکت مخابرات به منظور خدمات رسانی بهتر

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۰/۰۶/۲۲- ۱۵:۲۷

مدیرکل شبکه استانی زنجان در نشست با مدیرعامل شرکت مخابرات استان، افزایش تعاملات بین این دو نهاد را مهم دانست و خواستار ایجاد بستر لازم به منظور سیگنال رسانی زمینی به فرستنده تلویزیونی طارم تپه و امکان استفاده مشترک از ایستگاه‌های مخابراتی همچون گذشته شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لطیفی، مدیرکل مرکز در این دیدار با تأکید بر این مطلب که صنعت مخابرات یکی از صنایع کلیدی کشور است افزود: مخابرات و فناوری ارتباطات می‌تواند موتور محرک بسیاری از فناوری‌های پیشرفته دیگر در کشور باشد. لطیفی افزود: اهمیت کلیدی این صنعت، تنها به ابعاد اقتصادی آن محدود نمی‌شود چون توسعه صنعت مخابرات و اینترنت تأثیر شگفتی در تبادلات فرهنگی و صنعت گردشگری و اقتصاد بومی‌ بر عهده دارد. وی با اشاره به برخی مشابهت های میان سازمان صدا و سیما و مخابرات گفت:  خدمات مخابراتی مانند شبکه‌های رادیو تلویزیونی، انتقال دهنده اطلاعات هستند و با توجه به این که اطلاعات عامل مهمی در توسعه اقتصادی است، مخابرات می تواند عامل انتقال دانش و تحصیلات یا سرمایه انسانی باشد و بدین ترتیب در توسعه نقش به سزایی داشته باشد.

میرسیاهی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان هم با تقدیر از انعکاس اخبار و برنامه‌های این شرکت از رسانه استانی گفت: از اردیبهشت سال گذشته تا کنون ۳۰ پروژه بزرگ با بیش از ۸۰ میلیارد تومان به همت مخابرات استان زنجان به بهره برداری رسیده است. میرسیاهی با بیان اینکه مخابرات منطقه زنجان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه دارد، افزود: این تعداد مشترک توسط بیش از ۵۶۵ سایت موبایل پوشش داده می‌شوند و از این تعداد سایت بیش از ۷۵ درصد به ارائه سرویس تری‌جی مجهز هستند. وی در پایان بر آمادگی این شرکت به منظور تعامل و همکاری بیشتر با رسانه استانی تأکید کرد.

امتیاز شما