امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در دیدار فرماندهان نظامی و مدیران فرهنگی با مدیرکل صدا و سیمای آبادان مطرح شد
در دیدار فرماندهان نظامی و مدیران فرهنگی با مدیرکل صدا و سیمای آبادان مطرح شد

صدا و سیمای آبادان فرصتی مغتنم برای جنوب غرب خوزستان

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۶/۲۳- ۰۰:۴۰
تعداد بازدید:206

در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران فرهنگی منطقه آبادان و خرمشهر و استان خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای آبادان بر نقش این رسانه در پاسداشت رشادت های دوران دفاع مقدس تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدارها، سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، سرهنگ یزدان خردمند، فرمانده پادگان دژ خرمشهر و سرهنگ رضا صریحی، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان بر برگزار شدن شایسته چهلمین هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان تأکید کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: صدا و سیمای آبادان یک فرصت مغتنم برای جنوب غرب خوزستان در همه زمینه‌ها به خصوص در حوزه پاسداشت رشادت های مردان و زنان این سرزمین است و تاکنون نیز با شایستگی دین خود را ادا کرده است. سردار حاجتی، سوژه یابی دقیق، پرداخت مناسب و حرفه ای به سوژه‌ها، جسارت و سرعت عمل را از بارزه‌های برنامه سازان و تولیدات رادیویی و تلویزیونی آبادان دانست.

مدیرکل صدا و سیمای آبادان نیز در این دیدارها از تولید آثار فاخر دفاع مقدس در حوزه فیلم تلویزیونی، سریال و انیمیشن و آمادگی کامل برای ساخت تولیدات رسانه ای مشترک با این نهادها خبر داد.

امتیاز شما