امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ های شاخص صداوسیما را در شبکه سپهر ببینید

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۰/۰۶/۲۳- ۰۹:۳۹

شبکه سپهر ویژه برنامه «سین» را با هدف معرفی برنامه‌ های شاخص شبکه‌ ها و بخش های مختلف صداوسیما تولید می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسول شکری نیا، مدیر شبکه تلویزونی سپهر گفت: برنامه «سین» در قاب شبکه سپهر، در راستای اهداف ترسیم شده این شبکه و با هدف معرفی هرچه بیشتر برنامه‌های مهم، شاخص و برگزیده شبکه‌ های سیما اعم از سریال ها، فیلم های سینمایی و تلویزیونی، برنامه‌های تولیدی و ترکیبی برگزیده تولید می‌ شود.
وی افزود: این برنامه علاوه بر پرداختن به پشت صحنه ساخت و تهیه سریال ها و مجموعه‌های مختلف در قالب آیتم های گوناگون، فرصت شناخت هرچه بیشتر مردم و مخاطبان با این برنامه‌ها را فراهم می‌کند.
شکری نیا افزود: در بخش نوستالوژی نیز برنامه‌های پر بیننده سالیان گذشته، در قالب خاطره با توضیحات مجری و کارشناس و عوامل برخی از آن آثار به نمایش در می آید.
مدیر شبکه تلویزیونی سپهر تاکید کرد: در برنامه «سین» تلاش می‌ شود آیتم های موفق همه شبکه‌ها و معاونت های سیما، صدا، سیاسی، شبکه‌های استانی و تلویزیون‌ های تعاملی فضای مجازی رصد و معرفی شوند.
شکری نیا با اشاره به اینکه این برنامه در مناسبت ها و ایام ویژه ملی و مذهبی مانند اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و ... متفاوت خواهد بود، گفت: تلاش می‌ کنیم متناسب با این فضا، آثار شاخص رادیویی و تلویزیونی و مجازی بخش های مختلف تلویزیون را به مردم معرفی و فرصت انتخاب آنان برای دیدن برنامه‌ها را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: برنامه «سین» فرصت خوبی برای همه شبکه‌ های تلویزیونی و رادیویی است که می توانند از ظرفیت آن برای معرفی برترین آثار خود استفاده کنند و با هم افزایی هرچه بیشتر، مخاطبان فهیم و هوشمند در سنین مختلف را با زحمات و تلاش های انجام شده در رسانه ملی آشنا کنند.
برنامه «سین» را می توانید به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی امامی، فعلا روزهای فرد ساعت 20 از شبکه تلویزیونی سپهر، اپلیکیشن‌های سپهر و تلوبیون و تکرار آن را فردای همان روز ساعت 11 صبح دنبال کنید.
شبکه تلویزیونی سپهر هم اکنون با کیفیت تصویر HD ، علاوه بر شبکه‌های ماهواره در تهران و برخی نقاط کشور از طریق ستاب باکس قابل مشاهده است. همچنین در اپلیکشین‌های سپهر و تلوبیون نیز به صورت زنده و آرشیوی قابل دریافت است.

امتیاز شما