امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

انتشار کتاب «اقتصاد فرهنگ و رسانۀ فاضلۀ فارابی» در سروش

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۰/۰۶/۲۳- ۱۲:۳۸

انتشارات سروش چاپ نخست کتاب «اقتصاد فرهنگ و رسانۀ فاضلۀ فارابی» تألیف نادیا مفتونی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «اقتصاد فرهنگ و رسانۀ فاضلۀ فارابی» نظریه‌ای اقتصادی مبتنی بر فلسفه فارابی را تدوین و معرفی کرده است.

نگارنده کتاب، پروژه‌های تجربی مرتبط با این نظریه‌پردازی را در طول ده سال اخیر اجرا کرده و با تدوین نظریه اقتصادی استوار بر آن تجربیات، سعی کرده برخی باورهای اقتصادی را که بعضاً مخرب و در عین حال در جامعه ما رایج است، اصلاح کند. باور عمومی‌ پیرامون ثروتمند شدن و اختلاف ثروت، باور همگانی درباره ورشکست کردن دیگران، باور مردم درخصوص کارآفرینی و نوآوری، باور به حمایت دولتی از مشاغل و فنون قدیمی، آثار افزایش یا کاهش هزینه نوآوری و کارآفرینی، قیمت رزور نوآوری و کارآفرینی، مطالعه موردی باور به حمایت از سوی حکومت‌ها، باور عمومی‌ به نظارت بر قیمت‌ها و گران‌فروشی، باور عمومی‌ به نظارت و کنترل بازار، خطر شیادی و حقه‌بازی، اعتماد و اعتمادآفرینی، مطالعه موردی در افزایش یا کاهش هزینه نوآوری و کارآفرینی و باور به ملازمه میان ثروتمند شدن شما و فقیر شدن دیگری، از جمله این باورهای رایج است که در کتاب حاضر عنوان شده است.

چاپ نخست این کتاب در 210 صفحۀ وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 90.000 تومان در انتشارات سروش منتشر شد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما