امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

طنین صدای رادیو جبهه در قم

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۳- ۱۳:۴۹

در آستانه فرارسیدن سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، رادیو قم ویژه برنامه‌های خود را برای گرامیداشت این ایام اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «رادیو جبهه» عنوان ویژه برنامه زنده‌ای است که با هدف بیان دستاوردهای دوران دفاع مقدس به صورت میدانی هر شب ساعت 21:30 از محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی سید محمد عظیمی‌ با دعوت از فرماندهان و ایثارگران دفاع مقدس و مسئولان و رزمندگان واحدهای عمل کننده استان قم در جبهه‌ها به مرور خاطرات آن دوران می‌پردازد.

«بامرام‌ها» عنوان برنامه‌ای رادیویی است که در آن جانبازان و ایثارگران به بیان خاطرات تلخ و شیرین خود از سال های دفاع مقدس می‌پردازند. «بامرام‌ها» به نویسندگی و تهیه کنندگی منیره ماشااللهی، گویندگی امیر حسین معماریان و صدابرداری الهه حیدری و فائزه خدارحمی، چهارشنبه‌ها ساعت 20:30 از رادیو قم پخش می‌شود.

«از من بگو» عنوان برنامه ترکیبی - نمایشی است که در آن به معرفی کتاب های حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس تقریض شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ پرداخته می‌شود. این برنامه به نویسندگی و تهیه کنندگی منیره ماشااللهی، گویندگی محبوبه فرهادی، بازیگری مریم السادات صدرپور، مهدی مهدوی راد و علیرضا نائینی و صدابرداری الهه حیدری و فائزه خدارحمی در ایام هفته دفاع مقدس سه شنبه‌ها ساعت 20:30 پخش می‌شود.

«لالای» روایتی از زندگی شهدای دفاع مقدس استان قم از تولد تا شهادت است. این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی و گزارشگری فاطمه امینی در ایام هفته دفاع مقدس پنج شنبه‌ها ساعت 20:30 روی آنتن رادیو قم می رود.

«فانوس» هم به خوانش کتاب های ادبیات مقاومت و پایداری اختضصاص دارد. این برنامه به تهیه کنندگی محسن صباغ زاده، روایتگری علی فرحناک و نویسندگی و گویندگی سکینه میری در هفته دفاع مقدس ساعت 23  تقدیم شنوندگان رادیو قم می‌شود.

نمایش رادیویی «تا اوج با پرستوهای خونین بال» از تولیدات گروه نمایش صدای قم نیز برای گرامیداشت این هفته در نظرگرفته شده است. این نمایش رادیویی روایتی زیبا از داستان واقعی زندگی و ماجرای شهادت سرداران شهید استان قم است که به تهیه کنندگی محسن صباغ زاده و نویسندگی و کارگردانی الهه حیدری هر شب ساعت 20 از رادیو قم پخش و ساعت 3 بامداد بازپخش می‌شود.

امتیاز شما