امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش مسابقات هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را از رادیو ورزش بشنوید

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۰/۰۶/۲۳- ۱۴:۰۶

گزارش دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، 23 و 24 شهریورماه به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان به فوتبال می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ امشب آغاز می‌ شود. در گروه E رقابت ها، تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می‌ گیرند که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌ شود. آخرین تقابل بارسا با بایرن مونیخ با خاطره ای تلخ و شکست با نتیجه هشت بر دو در لیسبون همراه بود. مسی در فصل جدید بارسا را ترک کرده است و بایرن هم با سرمربی جدید یولیان ناگلزمن، فصل را شروع کرده است.

بارسلونا پس از تعویق بازی مقابل سویا با آمادگی بدنی نسبتا بالایی به بازی مقابل بایرن مونیخ می رسد و کومان امیدوار است که کاتالان‌ها بتوانند در این بازی نتیجه خوبی کسب کنند. بایرن مونیخ نیز اول هفته، پیروزی خوبی مقابل حریف خود لایپزیگ در بوندس لیگا کسب کرد.

فردا شب نیز در گروه B، اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان پورتو پرتغال می‌شود. یاران طارمی در ابتدای هفته در لیگ پرتغال مقابل لیسبون به تساوی رضایت دادند. مادریدی‌ها نیز در لالیگا به سختی از سد اسپانیول گذشتند.

گزارش دیدار بارسلونا - بایرن مونیخ، سه شنبه 23 شهریور ساعت 23:30 و دیدار اتلتیکومادرید - پورتو، چهارشنبه 24 شهریور ساعت 23:30 از برنامه «گزارش ورزشی» در رادیو ورزش روی آنتن می رود.

امتیاز شما