امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قدم‌های عاشقان حسینی در کربلا سوار بر موج رادیو اربعین

مشاهده ۲۲۳
۱۴۰۰/۰۶/۲۴- ۰۸:۳۹
تعداد بازدید:223

دو سال است که عاشقان حسین (ع) از نعمت حضور در حرمش محرومند و رادیو اربعین ویژه برنامه‌های بیشتری را برای همنوا شدن با غم عزاداران آماده می‌کند

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسن جواهری تهیه‌کننده رادیو اربعین، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند برنامه‌سازی در این شبکه رادیویی مناسبتی گفت: برنامه‌سازی در رادیو اربعین سعادت و افتخاری است که نصیب بنده و همکارانم شده است. این توفیق عاشقی در طول ماه صفر به گونه‌ای رقم می‌خورد که با یکی شدن حال و هوای دل‌ها توفیق همراهی و هم قدمی‌با مردم را رقم می‌زند.

وی افزود: اگرچه در سال‌های قبل در رادیو اربعین عمود به عمود و موکب به موکب همراه مردم و با همت گزارشگران در طول مسیر جاده نجف تا کربلا از حال و هوای این پیاده روی با خبر بودیم؛ ولی متأسفانه طی دو سال گذشته از این نعمت محروم هستیم و از راه دور با دل‌های عاشقان حسینی همراهی می‌کنیم.

او بیان کرد: در ایام اربعین بیست و چهار ساعته، همگام با نوای عاشقی زائران حسینی می‌شویم که در آن از راه دور با امام حسین (ع) صحبت و درد دل می‌کنند. تمام تلاشمان این است که کیفیت برنامه سازی را افزایش دهیم و برنامه‌های فاخر را تولید کنیم. هرچند که به جرأت می‌توان گفت امسال برنامه سازی یکپارچه تر شده است. بدین صورت که ارتباط ما شنوندگان قطع نمی‌شود. در حقیقت در باکس‌های چهار ساعته این تعامل و همدلی ایجاد می‌شود و آنچه که مخاطبان انتظار دارند، خیلی ملموس‌تر احساس می‌شود. در این برنامه‌ها با کشور عراق و رایزن‌های فرهنگی و گزارشگران اعزامی‌به طور مستقیم در تماس هستیم.

جواهری عنوان کرد: هر قدر که به ایام اربعین نزدیک می‌شویم، با موکب‌داران و خادمان حسینی تعامل بیشتری خواهیم داشت و از راه دور روایتگر شور حسینی عاشقان خواهیم بود

امتیاز شما