امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

«چه خبر» از عجیب ترین مسابقات جهان

مشاهده ۲۹۵
۱۴۰۰/۰۶/۲۴- ۱۳:۲۷

رادیو صبا روز پنجشنبه 25 شهریور در برنامه طنز «چه خبر» از قوانین عجیب ترین مسابقات جهان می‌ گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه طنز «چه خبر » فردا با خواندن خبری از برگزاری یکی از عجیب ترین مسابقات جهان تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه «چه خبر» با آیتم های دیباچه، به ما چه، دیوانچه و یعنی چه، به کارشناسی و چرایی انتخاب این خبر می‌ پردازد و برای مخاطبان آماری از عجیب ترین مسابقات جهان را ارائه می‌کند.
مسابقه و سرگرمی یکی از بهترین تفریحات جهان به شمار می رود، که هر ساله از سوی سرزمین‌ها و اقوام مختلف به صورت تفریحی یا سنتی، رقابت های جذاب و گاهی عجیب و خنده دار برگزار می‌ شود. در تمام کشورها رسوم و سنت های جالبی وجود دارند که با گذر زمان و پیشرفت زندگی مردم به بازی‌های مفرح و محبوبی تبدیل شده اند.
سرگرمی‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که برخی از آن‌ها خارج از بازی، جنبه رقابتی به خود گرفته اند و در قالب مسابقه مطرح می‌ شوند. برخی از این سرگرمی‌ها در عین مهیج بودن، بسیار غیر قابل تصور بوده و معمولا آن‌ها را با عنوان عجیب ترین مسابقات جهان می‌ شناسند.
برنامه طنز «چه خبر» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۳۰ ، به تهیه کنندگی و نویسندگی مهدی استاد احمد و گویندگی سجاد شهرابی از رادیو صبا پخش می‌شود.

امتیاز شما