امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مجله ورزشی» از شبکه سحر
«مجله ورزشی» از شبکه سحر

تحلیل فنی دیدارهای نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۶/۲۴- ۱۴:۰۹
تعداد بازدید:206

برنامه «مجله ورزشی» از کانال آذری شبکه سحر به تحلیل فنی دیدارهای سه نماینده فوتبال ایران در مرحله ماقبل یک هشتم نهایی با حضور کارشناس و پیشکسوت سابق فوتبال ایران یعقوب وطنی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بخش های زیادی از این برنامه 50 دقیقه ای اختصاص به فوتبال دارد. دیدار تیم های فوتبال استقلال، تراکتور سازی و پرسپولیس ایران با حریفان آسیایی شان به ترتیب الهلال و النصر از عربستان و استقلال تاجیکستان که به حذف دو نماینده نخست کشورمان و صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی منجر شد.
برنامه «مجله ورزشی» با پخش گوشه‌هایی از این رقابت ها ضمن دعوت از یعقوب وطنی فوتبالیست آذری و باسابقه ایران تلاش دارد تا علاوه بر تحلیل فنی رقابت ها، مخاطبان آذری زبان ساکن در جمهوری آذربایجان را با حال و هوای این روزهای فوتبال ایران و جهان آشناتر کند.
در قسمت دیگر برنامه کلیپی از گلزنی‌های کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پخش می‌شود و در بخش پایانی برنامه نیز رقابت های اتومبیل رانی فرمول یک و رقابت های تنیس اپن آمریکا که با قهرمانی «مدودف» همراه شد، از «مجله ورزشی» پخش می‌شود.
برنامه «مجله ورزشی» جمعه 26 شهریور ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر و تهیه کنندگی مهدی منظوری روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می رود.

امتیاز شما