امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت زیبای شبکه استانی یزد از قصه عشق تا داستان زندگی حماسه سازان دفاع مقدس

مشاهده ۲۲۸
۱۴۰۰/۰۶/۲۵- ۱۳:۲۷

سیمای استانی یزد در قالب ویژه برنامه‌های مختلفی که تدارک دیده است، جانفشانی های رزمندگان کشورمان را در دوران دفاع مقدس گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس، معاونت سیمای یزد با برنامه «قصه عشق» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا بذرافشان و اجرای حامد سلطانی از 31 شهریور تا 7 مهر از ساعت 21:30 تا 22:30 مخاطبان را همراهی می‌کند. همچنین برنامه‌های «آن روزها» به تهیه کنندگی سید علی کمال الدینی با رویکرد خاطرات شهدای استان یزد، «امروز روز توست» به تهیه کنندگی علی‌محمد خادمی و به منظور یادآوری و تبریک تولد شهدا، «مسیر بهشت» به تهیه کنندگی علی‌محمد خادمی با هدف تلاوت قرآن و هدیه ثواب آن به شهدای استان تقدیم مخاطبان می‌شود.

«آبروی محله»، ویژه برنامه معرفی خانواده شهدای استان است که به تهیه کنندگی سید هاشم پورحسینی روی آنتن سیمای یزد می‌رود. همچنین برنامه «آسمان آبی تر» مصاحبه با جانبازان، آزادگان و ایثارگران استان یزد به تهیه کنندگی علی‌محمد خادمی، برنامه زنده «زندگی سلام» به تهیه کنندگی سید محسن شمس الدینی و کارگردانی ابوالقاسم ابوترابی و اجرای صادق خواجه‌ای از ساعت 8 تا 9 صبح هر روز، مجموعه مستند سرداران شهید به تهیه کنندگی علی‌محمد خادمی‌ به ترتیب شامل مستند «شهید عاصی زاده» به کارگردانی محسن عباسی سرچشمه، «شهید خلیل حسن بیگی» به کارگردانی ابوالفضل دهقانی زاده، «شهید دادرس» به کارگردانی سید جلال دهقان اشکذری، «سید محمد ابراهیمی» به کارگردانی علی شیخ زاده و «شهید آقا بابایی» به کارگردانی سمیه کریمی و فیلم های سینمایی با موضوع دفاع مقدس هر شب ساعت ۲۳:۳۰ و برنامه‌های در استان و ... با موضوع دفاع مقدس و خاطرات آن دوران پخش می‌شوند.

تصاویر

امتیاز شما