امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه ‏های شبکه استانی اترک در هفته دفاع مقدس

مشاهده ۲۲۵
۱۴۰۰/۰۶/۲۷- ۰۷:۲۲

صدا و سیمای خراسان شمالی با برنامه‌های ویژه یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک با ویژه برنامه «خط مقدم» شنوندگان خود را در هفته دفاع مقدس همراهی می‌کند. این برنامه با هدف تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پایداری و استقامت با انتخاب موضوعات مختلف بر اساس روز شمار هفته دفاع مقدس می‏ کوشد تا با بهره گیری از حضور رزمندگان به نقش و جایگاه ایثار و شهادت در راه خدا، ایستادگی برای وطن و ... بپردازد. معرفی شهدای استان، تشریح عملیات‏ های بزرگ، نیمه پنهان ماه (گفت و گو با همسران شهدا)، گزارش های مردمی، موسیقی، تلفن و پیامک مردمی ، با من ورق بزن (خاطره گویی رزمندگان و مرور خاطرات شهدا)، برش فیلم، کلام بزرگان و جملاتی از وصیتنامه شهیدان، معرفی کتاب، معرفی سایت، شاعران دفاع مقدس، افتخار محله (گفت و گو با هم محله ای‌های شهدا)، اخبار مرتبط با برنامه‌های هفته دفاع مقدس و... از دیگر بخش‏ های متنوع این برنامه است.

«خط مقدم» به تهیه کنندگی سمانه سفیدگر و گویندگی زهرا محمدی در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت 18 به مدت یک ساعت به صورت زنده از صدای اترک شنیده می‌شود.

همچنین سیمای اترک در ویژه برنامه «به رنگ حماسه» با دعوت از رزمندگان عزیز سعی دارد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مرور و انعکاس رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخته و با بخش های گوناگون شامل گزارش مردمی‌ درباره ایثار و رشادت های رزمندگان و تجلیل از مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران از زبان مردم، یک روستا - یک شهید (سر زدن به یک خانواده شهدا و زیارت قبور شهدا در روستاها)، موسیقی تصویر مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت، شب نشینی (عیادت و سرزدن به جانبازان دفاع مقدس استان در قالب گفت و گویی صمیمانه)، میهمان (دعوت از چهره‌های شاخص ایثار و مقاومت در استان)، سکانس پایداری (برگزیده بخش هایی از آثار سینمایی و تلویزیونی دفاع مقدس)، طلوع امید، حضور مادران و پدران شهید در برنامه و ... یادآور سال های دفاع مقدس باشد.

«به رنگ حماسه» به تهیه کنندگی رسول فرحبخش در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 21:00 به مدت 50 دقیقه از سیمای اترک به صورت زنده پخش می‌شود.

 معاونت خبر نیز با پوشش مراسم های ویژه هفته دفاع مقدس از قبیل رژه نیروهای مسلح، غبار روبی گلزار شهدا، گفت و گوی ویژه خبری، انعکاس برنامه‌های ستاد و ... مخاطبانش را همراهی می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما