امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ترویج و تبیین فرهنگ ناب ایثار و شهادت روی آنتن شبکه استانی زنجان

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۰/۰۶/۲۷- ۰۸:۲۶

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان به همراه برخی مسئولان این نهاد، با حضور در رسانه استانی ضمن دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای زنجان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لطیفی، مدیرکل شبکه استانی زنجان در این دیدار، هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را ترویج و تبیین فرهنگ ناب ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: معارف ناب و فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس و داشته‌هایمان نباید فراموش شوند و اگر به دنبال آینده‌ای سربلند هستیم باید به فرهنگ، آرمان و ارزش‌های دفاع مقدس رجوع کرده و از آن درس بگیریم. لطیفی وظیفه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را در زنده نگه داشتن مفاهیم دفاع مقدس سنگین و خطیر دانست و افزود: برنامه‌ریزی منسجم، گسترده و هماهنگ برای گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس در برهه حساس کنونی بسیار مهم و ضروری است و رسانه استانی با درک اهمیت این رویداد تاریخی و مهم برنامه‌های متنوع و جذابی را برای پخش در ایام هفته دفاع مقدس تدارک دیده است. وی با اعلام این مطلب که فضایی دو برابر سال گذشته به منظور پخش برنامه زنده شبانه در نظر گرفته شده است، خواستار همکاری بیش از پیش سپاه انصار المهدی(عج)، تیپ216 زرهی مستقل ارتش و نیروی انتظامی استان با صدا و سیما به منظور تدارک تجهیزات نظامی همچنین معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس برای حضور در برنامه‌های این ایام شد.

سردار کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی استان هم با تشکر از توجه خاص رسانه استانی به مقوله دفاع مقدس و نشر مفاهیم عظیم آن گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی به ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرزهای عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته دفاع مقدس تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه دارد. سردار کرمی افزود: باید قدردان این ملت که در عرصه‌های‌ مختلف با حضور حماسی خود نقش‌آفرینی کردند، باشیم و فراموش نشود که اتکا به خداوند، حمایت مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همیشه برای ما موفقیت‌آمیز است. وی نگاه جامع به ایثارگران و رزمندگان را امری مهم توصیف کرد و افزود: بسیج دانشجویی، جامعه پزشکان، مدافعان سلامت و بسیج اقشار همه در جبهه دفاع آن روزها و امروز در جبهه دفاع از سلامت و مبارزه با کرونا ایثار می‌کنند و باید این مجاهدت در برنامه‌ها بیش از پیش دیده شود.

امتیاز شما