امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

در شبکه العالم؛ قدردانی لبنانی‌ها از کمک های ایران و سوریه

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۰/۰۶/۲۷- ۱۳:۴۱

ادامه واکنش لبنانی‌ها به کمک های ایران و سوریه در شبکه‌های اجتماعی این کشور در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اعلام تشکر و قدردانی خالصانه لبنانی‌ها از ایران و سوریه به جهت حمایت از این کشور در ارسال سوخت در ترند هشتگ های «متشکریم ایران، متشکریم سوریه» در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

در این خصوص اشاره خواهد شد که  فعالان مجازی در لبنان تأکید کرده‌اند؛ "ایرانِ اسلامی و سوریه‌ در ارسال کمک‌ها به لبنان هیچگونه کوتاهی نکرده‌اند؛ چرا که امروز می‌بینیم معادله کشتی‌های ایرانیِ حامل نفت به لبنان که از طریق سوریه می‌گذرد، پیامدهای محاصره ظالمانه آمریکا را کاهش داده است."

همچنین در بازخوانی توییت های تشکر نیروهای مقاوم و آزاده لبنان بیان خواهد شد که  آنان از ایران به جهت انتخاب گزینه کمک به لبنان در مقابل رفع تحریم و محاصره اقتصادی و فدا نکردن اصول و آرمان‌ها در برابر رضایت بین المللی و آمریکا، قدردانی کرده اند.

برنامه «هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب27 شهریورماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می‌شود.

امتیاز شما