امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز کیش

مشاهده ۵۸۲
۱۴۰۰/۰۶/۲۹- ۰۸:۱۱

دو ویژه برنامه «حکایت عاشقی» و «کشتی نجات» به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از صداوسیمای مرکز کیش، مخاطبان را همراهی می کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «حکایت عاشقی» عنوان ویژه برنامه رادیویی است که از 31 شهریور تا 6 مهر از رادیو کیش پخش می‌ شود. گفت و گو با ایثارگران جزیره کیش، معرفی عملیات ها، شهدای شاخص دفاع مقدّس، خاطرات رزمندگان، روایت، آنونس، وکس پاپ و نقش نهضت عاشورا در روند جنگ از بخش های متنوّع این برنامه است.

برنامه «حکایت عاشقی»  به تهیه کنندگی محسن صبری، نویسندگی لیلا تاجرزاده، گویندگی عدنان اسلامی و گزارشگری مهدی رشیدیان، از ساعت 12:45 تا 13:15 روی آنتن می رود.  
برنامه تلویزیونی «کشتی نجات» را می توانید در هفته دفاع مقدّس از سیمای مرکز کیش ببینید. سرودها و آهنگ های دفاع مقدّس، دعوت از میهمانان ویژه و گفت و گو با جانبازان و فرماندهان دوران جنگ، آیتم های برنامه را تشکیل می دهد که با همکاری پایگاه پدافند هوایی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تولید می‌ شود.

تهیه کننده و تدوینگر، مهدی روحی، نویسنده، رضا بهنام قاسم پور، تصویربردار، محمّد خلیلی، احمد مرادی، محمّد گودینی و مهدی کرمانی زاده، کارگردان، مراد اسکندری و مهدی کشتکار و مجری، فرهاد فرهادی در این برنامه با شما همراه هستند.
برنامه «کشتی نجات» از 30 شهریور تا 3 مهر از ساعت 22 به مدت 50 دقیقه روی آنتن می رود.

امتیاز شما